جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خدمت ماندگاری دیگر در جهت توسعه همه جانبه گچساران و باشت /افزایش ٢٩ میلیون یورویی بخش خدمات پتروشیمی گچساران

  👈با پیگیری های غلامرضا تاج گردون، بانک مرکزی با درخواست پتروشیمی گچساران جهت افزایش ٢٩ میلیون یورویی منابع بخش خدمات این شرکت موافقت کرد. 👈یکی از موضوعاتی که شرکت پتروشیمی گچساران سالها بدنبال حل آن بوده، افزایش ٢٩ میلیون یورویی بخش خدمات این شرکت است که دریافت مجوز این امر از بانک مرکزی جمهوری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47036
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

کرونا :

خدمت ماندگاری دیگر در جهت توسعه همه جانبه گچساران و باشت /افزایش ٢٩ میلیون یورویی بخش خدمات پتروشیمی گچساران

 

👈با پیگیری های غلامرضا تاج گردون، بانک مرکزی با درخواست پتروشیمی گچساران جهت افزایش ٢٩ میلیون یورویی منابع بخش خدمات این شرکت موافقت کرد.

👈یکی از موضوعاتی که شرکت پتروشیمی گچساران سالها بدنبال حل آن بوده، افزایش ٢٩ میلیون یورویی بخش خدمات این شرکت است که دریافت مجوز این امر از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به دلیلی پیچیدگی موضوع امری سخت و ناممکن به نظرمی رسید، که با درخواست مدیران این شرکت و در جریان قرار گرفتن دکتر تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بوجه مجلس شورای اسلامی از این امر و با پیگیری های وی و تشکیل جلسات مختلف با مسؤلین بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی و بانک توسعه صادرات ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مجوز لازم را در این خصوص صادر نمود و در این شرایط دشوار تحریم ها گره سختی از ادامه روند پیشرفت این پروژه ملی گشوده شد.

👈پتروشیمی گچساران که امروز نزدیک به ۶۰ درصد پیشرفت داشته است در آبان ماه ۱۳۸۱ به‌ منظور توسعه و آبادانی مناطق محروم و کمتر توسعه‌ یافته غرب کشور، طرح احداث خط لوله سراسری اتیلن غرب در هیئت دولت تصویب شد.

👈در سال‌های ابتدایی این پروژه، کمبود اعتبار و پس از آن تحریم های کشور مشکلات زیادی را گریبانگیر این پروژه اقتصادی کرد ولی در سالهای اخیر با پیگیری های ویژه نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، در کنار تلاش های مسئولین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و نیز شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و همچنین با تامین تسهیلات مالی از محل صندوق توسعه ملی در قالب اعتبار اسنادی تحت عاملیت بانک توسعه صادرات، رونق به این پروژه ملی بازگشته است.

خود کرده را تدبیر نیست
دنبال کنید

👈هدف از احداث طرح پتروشیمی گچساران، تأمین خوراک مجتمع‌های زیرمجموعه پتروشیمی باختر (واقع در مسیر خط لوله سراسری اتیلن غرب) و همچنین مجتمع‌های پتروشیمی منطقه دنا شامل پتروشیمی های چهارگانه ممسنی، دهدشت، بروجن و کازرون می‌باشد. بدین ترتیب که محصول اتیلن گرید پلیمری تولیدی در پتروشیمی گچساران به طول تقریبی ۷۰۰ کیلومتر به‌ عنوان خوراک ۴ پتروشیمی زیرمجموعه این شرکت انتقال می‌یابد.

خدمت ماندگاری دیگر در جهت توسعه همه جانبه گچساران و باشت /افزایش ٢٩ میلیون یورویی بخش خدمات پتروشیمی گچساران 3

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Jesus دوشنبه , 6 اسفند 1397 - 17:48

واقعا چه خدمتی بالاتر از این هست

logo-samandehi