جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نقض برجام بیانگر عمق اهداف ضد ایرانی دولت آمریکا است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ویچخ اونلت کاردار لهستان در تهران با سیدمهدی فرشادان رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران ـ لهستان ظهر امروز (دوشنبه ۸ بهمن ماه) دیدار و گفتگو کرد. در ابتدای این دیدار، فرشادان با اشاره به پیشینه مناسبات دو کشور گفت: روابط دیرینه و تاریخی فی­مابین پیشتوانه مناسبی برای تقویت و تحکیم همکاری­های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46572
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

کرونا :

نقض برجام بیانگر عمق اهداف ضد ایرانی دولت آمریکا است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ویچخ اونلت کاردار لهستان در تهران با سیدمهدی فرشادان رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران ـ لهستان ظهر امروز (دوشنبه ۸ بهمن ماه) دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار، فرشادان با اشاره به پیشینه مناسبات دو کشور گفت: روابط دیرینه و تاریخی فی­مابین پیشتوانه مناسبی برای تقویت و تحکیم همکاری­های پارلمانی است و گروه های دوستی پارلمانی زمینه مساعدی برای ارتقاء سطح روابط دو جانبه فراهم کرده اند.

وی همچنین توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور را مهم بر شمرد و اظهار داشت: بهره مندی از دیپلماسی پارلمانی به رشد و گسترش روابط اقتصادی و فرهنگی کمک شایانی خواهد نمود و جمهوری اسلامی ایران همواره بر حل مشکلات از مسیر توسعه و همکاری فی­مابین استقبال می­کند.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدامات غیرسازنده آمریکا و خروج یک جانبه از برجام ابراز داشت: نیات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران با نقض توافقنامه بین­المللی برجام، نشان­دهنده عمق اهداف ضدایرانی این کشور است. وی تأکید کرد: امیدواریم ورشو دنباله­رو تحرکات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران نباشد و حساسیت و نگرانی‌های ایران را درک کند.

 رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران ـ لهستان برگزاری کنفرانس اتی در ورشو را متغیری در آینده روابط دو کشور دانست و تأکید کرد: مناسبات و آینده روابط دو کشور متأثر از برخورد دیپلماسی لهستان در قبال جمهوری اسلامی ایران است.

 وی افزود:امیدواریم اقدامات ورشو در کنفرانس آتی، نقشی منفی در تصمیمات جمهوری اسلامی ایران ایفا نکند و لهستان متوجه عواقب همراهی با آمریکا در این گونه کنفرانس ها باشد.

چطور با سئو سایت فروش شبانه روزی داشته باشیم؟
دنبال کنید

در ادامه ویچخ اونلت کاردار لهستان در تهران با تأکید بر اهمیت توسعه مناسبات پارلمانی تصریح کرد: پیوند و همکاری بین دو کشور نیاز به شناخت یکدیگر دارد و گروه های دوستی پارلمانی در توسعه تعاملات، نقش سازنده­ای را بر عهده داشته است.

کاردار لهستان با تشریح مواضع کشور خود در قبال ایران گفت: فرصت‌ها و چالش‌های دو کشور با تعامل و گفتگو قابل حل است و ضرورت دارد برای تقویت و ارتقاء روابط، فعالیتهای اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دو کشور گسترش یابد.

 وی به برگزاری کنفرانس صلح و امنیت در خاورمیانه به میزبانی ورشو در پایان بهمن ماه اشاره کرد و گفت: هدف اصلی این کنفرانس پیشبرد آینده ای با صلح و ثبات در خاورمیانه است و مواضع لهستان علیه هیچ کشور ازجمله ایران نخواهد بود./

پایان پیام

دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۶

نقض برجام بیانگر عمق اهداف ضد ایرانی دولت آمریکا است رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران ـ لهستان گفت: نیات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران با نقض توافقنامه بین­المللی برجام، نشان­دهنده عمق اهداف ضدایرانی این کشور است. http://cdn.icana.ir/d/019/201901102964265734.jpg نقض,برجام,بیانگر,عمق,اهداف,ضد,ایرانی,دولت,آمریکا,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi