پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بوی بد یک طرح فرهنگی (ورزشی!)برای اقلیت شهرم

قانون حمایت از حقوق معلولین هنوز مهرش خشک نشده و هنوز وقتی به مرحله اجرایی خود نرسیده است که این طرح آن را زیر سوال می‌برد و شاید دهن‌ کجی بزرگی به این قانون می‌کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46566
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

کرونا :

بوی بد یک طرح فرهنگی (ورزشی!)برای اقلیت شهرم

طرحی مجتمع فرهنگی (ورزشی!) در شهرستان گچساران ساخته شد و مورد افتتاح غلام رضا تاج گردون نماینده گچساران و باشت و علی محمد احمدی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

اما این طرح در بدو ورودش مناسب سازی بسیار تابلو و زیبا را در خود داشت و همچنین یک سالن جلسات و نمایش بزرگ در خود پنهان کرده بود که نیاز بسیار شدید شهرم بوده است اما کاش مسئولان در ساختنش اینقدر عجله نمی کردند که آنقدر گاف های مهندسی آن زیاد و تابلو باشد.

قانون حمایت از حقوق معلولین هنوز مهرش خشک نشده و هنوز وقتی به مرحله اجرایی خود نرسیده است که این طرح آن را زیر سوال می‌برد و شاید دهن‌ کجی بزرگی به این قانون می‌کند.

ظاهراً مسئولان این طرح برای رفع این قانون از سر خود فعالیت کردند و نه برای اجرای آن ………

در این طرح یک معلول ویلچری وقتی کنار جایگاه مسئولان قرار گیرد دیگر راهی برای خارج شدن از آن نمی بیند و حتی جایگاه ویژه آن دچار نقص فنی است و باید از مسئولان پرسید معلولان گچساران را ندیدید؟! آیا نماینده معلول در مجلس را که برای یک بار مهمان شهرمان بود را هم ندیدید؟! زیرا ممکن است در آینده ی نچندان دور شرمنده اش شویم.

آقای نماینده، آقای استاندار و آقایانی که طرح حمایت و مناسب سازی معلولان را در مجلس مطرح و تأیید و تصویب کردید… آیا حواستان نیست که با این نوع طرح ها عملکرد خودتان را محکوم می کنید!؟

آیا تصویب این قانون از طرف شما اشتباه بود یا اجرای چنین طرح هایی؟؟؟

یک کف،یک هورا
دنبال کنید

لطفاً کمی به عملکردتان فکر کنید شاید …. .

بوی بد یک طرح فرهنگی (ورزشی!)برای اقلیت شهرم 1 بوی بد یک طرح فرهنگی (ورزشی!)برای اقلیت شهرم 2 بوی بد یک طرح فرهنگی (ورزشی!)برای اقلیت شهرم 3 بوی بد یک طرح فرهنگی (ورزشی!)برای اقلیت شهرم 4

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi