جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فعالان فرهنگی گچسارانی: کاش و ای کاش و ای کاش ..

سید نعمت قادری از مجریان و فعالان فرهنگی گچسارانی با انتقاد از هزینه‌های صورت گرفته برای برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی توسط شهرداری و شورای شهر دوگنبدان نوشته است: حیف و صد حیف از این همه پول بیت المال و عرق کارگر و بدبختی ها و کمبودها و مشکلات شهر گچساران ، که شهردار و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46524
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

کرونا :

فعالان فرهنگی گچسارانی: کاش و ای کاش و ای کاش ..

سید نعمت قادری از مجریان و فعالان فرهنگی گچسارانی با انتقاد از هزینه‌های صورت گرفته برای برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی توسط شهرداری و شورای شهر دوگنبدان نوشته است: حیف و صد حیف از این همه پول بیت المال و عرق کارگر و بدبختی ها و کمبودها و مشکلات شهر گچساران ، که شهردار و شورای شهر خرج این جماعت به قولا هنرمند کاسب کردند..

برای دو سه ساعت برنامه ، ده ها میلیون تومان پول باد آورده را خرج چه می کنید ؟

شما را چه شده جناب شهردار و بزرگواران شورای شهر ؟ !

دریغ و افسوس از شما و به خاطر شما که به جای آسفالت کردن کوچه پس کوچه های دیارم ، به جای مرمت آبگیرها و جوی های آب ، به جای برطرف کردن کنده کاری های سرگردان شهرم ، به جای نصفه کاره رها کردن پروژه های بر زمین مانده ی اطراف و داخل شهرم و به جای کم کردن عوارض و نوسازی و پایان کارهای سر به فلک کشیده ی شهرداری و به جای ده ها ضعف و کمبود و بدبختی این منطقه و شهرستان ، به فکر خرج کردن چند ده و صد میلیونی برای جماعت کاسب تهرانی هستید که به ویترین و گالری عکسهای خودتان و پر کردن گزارش کارتان و جواب دادن به سوالات بیشمار جناب نماینده تان ، اضافه نمایید.. متاسفم برای دست اندرکاران این برنامه ..

مگر گچساران خودش این همه هنرمند خوش ذوق و باسلیقه و زجر کشیده ندارد که شما این همه پول بیت المال را نصیب میلیونرهای تهرانی می کنید ؟

ملک زاده خبر داد : تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با هدایت محمدحسین ضیایی آغاز می‌شود
دنبال کنید

افرادی که مدت ها ست خود صدا و سیما هم از آنها استفاده نمی کند.. چطور راضی می شوید از حق کارگران زحمت کش شهرداری بزنید و در دهان آنها بگذارید ؟

وقتی رفتند به ریش نداشته ی شما خندیدند که چقدر ساده بودید که برای دو سه ساعت برنامه چقدر پرداخت کردید ،دلم برای برخی انتخابهای اشتباه و برخی مدیران ضعیف شهرم می سوزد. دلم برای کارتن فروشها و گوشت نخورده ها و فقیران و ضعیفان و بیکاران شهرم می سوزد.

کاش جناب شهردار و عالیجنابان شورای شهر این پول های هنگفت را به جوانان بیکار و در شرف ازدواج شهرم وام بدهند تا لا اقل فکر کسب و کار و گرفتن گوشه ای از گرفتاری های شان را بکنند. کاش خرج بیماران خاص و یتیمان و زندانیان نیازمند شهرم بکنند.

کاش و ای کاش و ای کاش ..

فعالان فرهنگی گچسارانی: کاش و ای کاش و ای کاش .. 3

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi