پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شاخص کل با 9269 واحد کاهش نسبت به رقم 156083 واحد رسید

به ‘گزارش روابط عمومی بورس تهران، در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۸ آذر ماه ۹۷ ، شاخص کل با ۹۲۶۹ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۵۶۰۸۳ واحد رسید. شاخص بازار اول با ۷۶۵۳ واحد کاهش به رقم ۱۱۴۲۸۳ واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با ۱۴۴۸۱ واحد کاهش عدد ۳۱۴۳۳۵

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46218
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

کرونا :

شاخص کل با 9269 واحد کاهش نسبت به رقم 156083 واحد رسید

به ‘گزارش روابط عمومی بورس تهران، در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۸ آذر ماه ۹۷ ، شاخص کل با ۹۲۶۹ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۵۶۰۸۳ واحد رسید.

شاخص بازار اول با ۷۶۵۳ واحد کاهش به رقم ۱۱۴۲۸۳ واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با ۱۴۴۸۱ واحد کاهش عدد ۳۱۴۳۳۵ واحد را تجربه کرد و به این ترتیب شاخص بازار اول با ۶ درصد و شاخص بازار دوم  با ۴  درصد کاهش نسبت به هفته قبل رو به رو شدند.

در ۵ روز کاری  این هفته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۲۵۰۴۸ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۹ درصد کاهش یافته است.

در ضمن تعداد ۶۷۴۵ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از ۵۶۲ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۱۴ و ۱۶ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد ۱۵۵ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۶۴۶ میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب هر با ۱۸۵ درصد و ۱۶۹ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi