جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهداء + تصاویر

  همزمان با گرامیداشت هفته بسیج جمعی از کارکنان سپاه ناحیه گچساران با سه خانواده شهید این شهرستان دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند. سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه این دیدارها و در گفت و گوی اظهار کرد: شهداء از جان و همه هستی خود گذشتند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 45799
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

کرونا :

دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهداء + تصاویر

 

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج جمعی از کارکنان سپاه ناحیه گچساران با سه خانواده شهید این شهرستان دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه این دیدارها و در گفت و گوی اظهار کرد: شهداء از جان و همه هستی خود گذشتند تا آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند، امروز اقتدار و صلابت نظام اسلامی مدیون رشادت ها و حماسه آفرینی شهداء و ایثارگران است، عزیزانی که از همه تعلقات مادی گذشتند و به مقام وا لای شهادت نائل آمدند.

وی افزود: جان فشانی و از خود گذشتگی شهداء مهمترین عامل تداوم انقلاب اسلامی است ،بنابراین همه و همه و نیز ملت بزرگ ایران اسلامی باید قدردان خون شهداء و فداکاری ایثارگران باشیم ، باید توجه داشت که تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد هیچ دشمنی فکر تجاوز و تعدی به این مملکت را نخواهد داشت.

 

نورایی نسب تصریح کرد:خانواده های شهداء با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و اسلام، کاری ستودنی و ارزشمند انجام دادند که مدال افتخار آنها بر تاریخ روشن انقلاب اسلامی تا همیشه ابد خواهد درخشید.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:ان شاء الله بتوانیم آرمان ها و اهداف شهداء را سرلوحه کارها و برنامه های خود قرار داده و نیز وظایف خود را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهداء و ایثارگران به نحو شایسته ای انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهداء نباشیم.

سالن 1200 نفری شهر دهدشت 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
دنبال کنید

گفتنی است در این آیین که رئیس بسیج رسانه شهرستان گچساران هم حضور داشت با سه خانواده شهید والامقام؛ مسعود صابری پور،محمد مظاهری و شرمت الله فاطمی دیدار شد.

دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهداء + تصاویر 6 دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهداء + تصاویر 7 دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهداء + تصاویر 8 دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهداء + تصاویر 9

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi