چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاره‌ کردن بنر #موکب_طریق‌_الکربلای گچساران / نمی‌خواهیم حاشیه‌ای برای جوانان ایجاد شود

سید ناصر حسینی در گفت‌وگو با خبرآوران با اظهار تاسف از پاره کردن و جمع‌آوری بنر موکب طریق‌ الکربلای امام حسین(ع) توسط شهرداری دوگنبدان افزود: امروز ما هرآنچه از اقتدار و پیشرفت در ایران اسلامی به دست آورده‌ایم برگرفته از مکتب جهانی عاشورا و امام حسین(ع)است. وی با بیان اینکه پاره‌ کردن و جمع‌آوری بنر #موکب_طریق‌_الکربلای گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44798
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

کرونا :

پاره‌ کردن بنر #موکب_طریق‌_الکربلای گچساران / نمی‌خواهیم حاشیه‌ای برای جوانان ایجاد شود

سید ناصر حسینی در گفت‌وگو با خبرآوران با اظهار تاسف از پاره کردن و جمع‌آوری بنر موکب طریق‌ الکربلای امام حسین(ع) توسط شهرداری دوگنبدان افزود: امروز ما هرآنچه از اقتدار و پیشرفت در ایران اسلامی به دست آورده‌ایم برگرفته از مکتب جهانی عاشورا و امام حسین(ع)است.

وی با بیان اینکه پاره‌ کردن و جمع‌آوری بنر #موکب_طریق‌_الکربلای گچساران را به شدت محکوم می‌کنیم، گفت: متاسفانه طی شب گذشته بنر موکب طریق‌ الکربلای گچساران که در محل نزدیک کیوسک راهنمایی و رانندگی بوده توسط مجموعه شهرداری پاره شده و بعد از آن نیز جمع‌آوری شده است.

رئیس شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد: پاره کردن بنر یک موکب توسط  شهرداری که محلی برای پذیرایی زوار و علاقمندان به سرور و سالار شهیدان است، اقدامی شنیع و به نوعی ضد دین محسوب شده که در این راستا شورای شهر دوگنبدان با تشکیل جلسه در خصوص برخورد با عاملان این اقدام ناپسند تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نمی‌خواهیم حاشیه‌ای برای جوانان ایجاد شود

محمد رمضانی در گفت‌و‌گو با خبرآوران با اشاره به #پایین‌کشیدن بنر موکب طریق‌الکربلا توسط شهرداری دوگنبدان اظهار کرد: به هیچ عنوان قصد نداریم اختلافات مدیریت شهری به جریان موکب امام حسین(ع) و اربعین وارد شود.

وی با بیان اینکه اربعین یک جریان سالم و #امت‌ساز است، تاکید کرد: نمی‌خواهیم به دلیل این اقدام حاشیه‌ای برای جوانان ایجاد شود امت از شورای شهر دوگنبدان انتظار پیگیری این موضوع را داریم.

مسئوول موکب طریق الکربلای گچساران تصدیح کرد: مسئله پایین‌کشیدن بنر موکب امام حسین(ع) به طور حتم مطالبه‌ای مردمی است که اگر پیگیری نشود به معنای #کم‌گذاشتن #مسئوولان برای مردم است.

نشست هم‌اندیشی با معتمدین و ریش‌سفیدان طوایف و اقوام مختلف گچساران
دنبال کنید

پاره‌ کردن بنر #موکب_طریق‌_الکربلای گچساران / نمی‌خواهیم حاشیه‌ای برای جوانان ایجاد شود 3

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi