پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

هفته دفاع مقدس یادگار قریب ۳۰۰ هزار شهید و جانباز است

صبح امروز (دوشنبه)در راستای گرامیداشت روز سرباز و تقویت روحیه و انگیزه در سربازان وظیفه و تجلیل از نقش ارزنده آنان، جلسه ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مسئول  نمایندگی ولایت فقیه  و سرهنگ پاسدار سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گچساران در نمازخانه اداری بسیج برگزار و در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44719
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۳۷

کرونا :

هفته دفاع مقدس یادگار قریب ۳۰۰ هزار شهید و جانباز است

صبح امروز (دوشنبه)در راستای گرامیداشت روز سرباز و تقویت روحیه و انگیزه در سربازان وظیفه و تجلیل از نقش ارزنده آنان، جلسه ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مسئول  نمایندگی ولایت فقیه  و سرهنگ پاسدار سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گچساران در نمازخانه اداری بسیج برگزار و در این جلسه از سربازان نمونه قدردانی شد.

 

وی با گرامی داشت یاد شهدا دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: ایام هفته دفاع مقدس که یادگار قریب ۳۰۰ هزار شهید و جانباز است ،گرامی میداریم .

 

وی همچنین به وظیفه خطیر سربازان در تولید و حفظ امنیت اشاره کرد و افزود: ‌جوانان نقش تعیین کننده ای در پیشرفت جامعه دارند و باید از خدمت سربازی به عنوان فرصتی در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای خود برای ورود به زندگی اجتماعی بهره برده و از امکانات فرهنگی و آموزشی   کمال استفاده را ببرید.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تاکید کرد: هفته دفاع مقدس گنجه‌ای بی نظیر در جهان است که باید زنده نگه داشت، جنگ ما جنگ حق و باطل،جنگ غیرت و شهامت،جنگ حماسه و نجات، مظهر معنویت و دینداری بود و همانطور که امام خامنه ای فرمودند: « امروز زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.

هفته دفاع مقدس یادگار قریب ۳۰۰ هزار شهید و جانباز است 3

 

نورایی نسب در ادامه بیان داشت: ‌یک سرباز نمونه باید در رعایت نظم و انضباط و اصول دینی و مذهبی در امورات فرهنگی، ورزشی کوشا باشد.

 

نورایی در پایان یادآور شد: شغل سربازی برای حضرت آقا خیلی با ارزش و اهمیت است و دستور دادند که یک روز در هفته دفاع مقدس بنام «روز سرباز» نامگذاری شود.

سرکشی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فتح از خانواده شهدا گچساران
دنبال کنید

 

این مراسم با پخش نماهنگ از سخنان مهم مقام معظم رهبری و شعر خوانی و تقدیر از سربازان نمونه سپاه ناحیه شهرستان گچساران پایان بخش این برنامه بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi