پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اداراتی که پای کار هستند، اعتبارات نیاز دارند

شهردار باشت عنوان کرد: اعتبارات باید به دستگاه‌ها و ادارات فعال تخصیص داده شود، اداراتی که پای کار هستند و به اعتبارات نیاز دارند نه دستگاه‌هایی که اعتبارات آنها بدون استفاده به خزانه برگشت می‌خورد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44297
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۱۸

کرونا :

اداراتی که پای کار هستند، اعتبارات نیاز دارند

لطف‌الله موسوی با اشاره به میزان اعتبارات شهرداری باشت و بیان اینکه باشت برای توسعه و پیشرفت نیاز به همت و تعامل بیشتر مسئوولان دارد، اظهار کرد: در راستای شتاب بخشیدن به روند توسعه شهری و بهبود وضعیت مبلمان شهری باشت، پروژه‌های زیادی در این شهرستان تعریف و در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه میزان اعتبارات امسال شهرداری باشت، یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان بوده است، افزود: این میزان اعتبار با توجه به حجم و تعدد پروژه‌های در دست اقدام باشت کافی و راضی‌کننده نیست.

شهردار باشت یادآور شد: در صورت تخصیص کامل این میزان اعتبار برای شهرداری باشت شاهد کاهش ۶۰ درصدی این اعتبار نسبت به اعتبار در نظر گرفته شده سال گذشته شهرداری خواهیم بود.

موسوی با اشاره به تعامل و همکاری فرماندار باشت گفت: کل اعتبارات شهر باشت و روستاهای تابعه ۱۹ میلیارد تومان بوده که تعامل و همکاری فرماندار باشت با شهرداری جای تقدیر دارد.

شهردار باشت با تشریح برخی از پروژه‌های مهم و در دست اقدام باشت افزود: از جمله پروژهای مهم و در اولویت شهرداری تکمیل آبشار ومجموعه پارک تپه‌ای، احداث ترمینال مسافربری، احداث کشتارگاه جدید با توجه به ضرورت موضوع و مصوب شدن درجلسه شورای سلامت، اصلاح و توسعه و تکمیل خیابان شفا، تکمیل سه میدان بزرگ درسطح شهر وخرید ۳ المان، تکمیل گلزار شهدا، تکمیل خیابان پاسدران، احداث کانال‌های هدایت آب‌های سطحی، تکمیل پارکهای محله‌ای، ایجاد فضای سبز، بهسازی معابر شهرباشت، جدول گذاری خیابان ۴۵متری شمالی به طول سه کیلومتر، خرید مبلمان شهری و تملک بوده که تکمیل این تعداد پروژه نیاز به اعتبارات بیشتری نسبت به اعتبارات کنونی شهرداری باشت دارد.

خوش برخوردی و همدردی با بیمار مهمترین ویژگی پرستاران/شفای بیماران؛ راز خوشحالی پرستاران باشت+تصاویر
دنبال کنید

موسوی با بیان اینکه با این مبلغ اعتبار در نظر گرفته شده تکمیل یک پروژه هم امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: زیرسازی افزون ۲۰ خیابان توسط مجموعه شهرداری واحد عمران صورت گرفته که آماده آسفالت است؛ اگر این مجموعه کارهای صورت گرفته به پیمانکار واگذار شده بود دیگر پروژه‌های شهرداری به تعطیلی کشیده می‌شد.
شهردار باشت با تاکید بر لزوم تغییر چهره و مبلمان شهری باشت گفت: شهر باشت تا رسیدن به وضعیت نرمال و رقابت با شهرهای همتراز فاصله دارد اما این امر شدنی است که این وحدت و تلاش شبانه روزی در بین مجموعه شهرداری وجود دارد وکمک مسئولان را می‌طلبد.

موسوی عنوان کرد: اعتبارات باید به دستگاه‌ها و ادارات فعال تخصیص داده شود، اداراتی که پای کار هستند و به اعتبارات نیاز دارند نه دستگاه‌هایی که اعتبارات آنها بدون استفاده به خزانه برگشت می‌خورد.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری و تعامل غلامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران و باشت و علی احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آنها خواست تا همکاری بیشتری در خصوص افزایش اعتبارات شهرداری باشت در راستای تکمیل پروژه‌های در دست اقدام داشته باشند.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi