جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سقلاتون تبدیل به یک برند می شود

دهبانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خواستم در مورد کودتای ۲۸ صحبت کنم ولی با سخنرانی فرماندار گچساران منصرف شدم. وی  تقدیر و تشکر کرد و گفت: من هم بر این باورم که آنچه را در این حوزه اختصاص می‌دهند سرمایه‌گذاری است و مصرف نیست و هدر نخواهد رفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44287
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

کرونا :

سقلاتون تبدیل به یک برند می شود

دهبانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خواستم در مورد کودتای ۲۸ صحبت کنم ولی با سخنرانی فرماندار گچساران منصرف شدم.

وی  تقدیر و تشکر کرد و گفت: من هم بر این باورم که آنچه را در این حوزه اختصاص می‌دهند سرمایه‌گذاری است و مصرف نیست و هدر نخواهد رفت. هرآنچه را در حوزه فرهنگ و ارشاد هزینه کنید هزینه برای این سرزمین و کشورمان است.

وی افزود: فرهنگ و اولویت دادن به آن در جامعه ما اینگونه نیست و شرط عقل است ، اگر جامعه رشد و ارتقا پیدا کرد آن جامعه سیاست ماندگاری پیدا می کند و اقتصادش سعی و خطا نخواهد بود و به رونق منتهی خواهد شد. اگر توسعه را درخت تصور کنید ، ریشه درخت فرهنگ خواهد بود.

وی افزود: اگر به لحاظ تجربه کشورهایی که پیشرفت کرده اند را ببینیم این ها یک پروسه ای را طی کردند و در حوزه فرهنگ هزینه کردند و بعد به پیشرفت رسیده اند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  هر چه ما در آموزش هزینه کنیم می‌توان به توسعه فرهنگ کمک کند . فرمانداری که  همه چیز از او می‌خواهند و بیاید و اولویت را فرهنگ قرار بدهد قابل تقدیر است.

دهبانی گفت: سقلاتون برای شهرستان و استان و بلکه برای کشور دارد تبدیل به یک برند می شود.

وی افزود : همایش‌هایی مانند سقلاتون باید سعی شود این برنامه ها به شهرستانها داده شود در کل ما بودجه خوبی برای این کارهای فرهنگی نداریم و  فرهنگ و ارشاد فقیر است. ما بعضی اوقات بدون پول برنامه خلق می کنیم.

دیدار فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با پدر شهید مرتضی پردال
دنبال کنید

وی در ادامه از حضور خبرنگاران و مهمانان تشکر ویژه کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi