پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدیر را با تمام قوا بکوبید، استاندار پشت سر شما ایستاده

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: در این صورت من دست شما را می‌بوسم من از شما انتظار دارم هر جایی مشاهده کردید مدیری این کار را کرد با تمام قوا او را بکوبید، استاندار پشت سر شما ایستاده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44208
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲

کرونا :

مدیر را با تمام قوا بکوبید، استاندار پشت سر شما ایستاده

علی احمدی عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد، با اشاره به برخی استخدام‌های غیرقانونی و فامیلی در ادارات اظهارات کرد: هیچ خیانتی بالاتر از این نیست که نظام جمهوری اسلامی فرصت شغلی را ایجاد کند و کسی این شغل را از یک نخبه گرفته و به فامیل خود بدهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر کسی که هست در هر مقامی خیانتی فراموش ناشدنی کرده است.

احمدی تصریح کرد: اما در هر استانی که هرکسی کلونی خودش را دارد و پشت سر خودش هژمونی و مافیای رسانه‌ای وجود دارد به محض اینکه بنده مقابل آنها ایستادگی می‌کنم کرت آماج حملات خودش قرار می‌دهد و هیچکدامتان جیکش در نمی‌آید، من تنها چکار کنم.

وی عنوان کرد که من تا امروز فقط سه مدیرکل و رئیس سازمان را به دلیل این موضوع جابه جا کرده‌ام.

احمدی گفت: بیایید با خدای خود عهد ببندید این اتفاق اگر برای مدیر گچسارانی، چرامی، یاسوجی و … افتاد خبرنگار هر جا هستید با شرافتتان عهد ببندید در برابر وی بایستید و عزتمندانه دفاع کنید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این صورت من دست شما را می‌بوسم من از شما انتظار دارم هر جایی مشاهده کردید مدیری این کار را کرد با تمام قوا او را بکوبید، استاندار پشت سر شما ایستاده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi