شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهره ای برای نفوذ..!!!

#مهره_ای_برای_نفوذ تلنگری است برای اینکه مراقب نفوذگر هایی که این روزها به عنوان آسیب دیده از طرف فتنه گران وارد دایره انقلابیون می شوند، باشیم .

این گروه بسیار خطرناکند مراقب باشید…..

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44169
تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۴۳

کرونا :

مهره ای برای نفوذ..!!!

برای نفوذ در #گروه ها و #گروهک ها مهره هایی ساخته می شود که شهرت زیادی دارند.

این نوع نفوذ ها می توانند تا لایه های زیادی مثل آب خوردن #نفوذ کنند گونه هایی که با کمک #رسانه‌ها و افراد خاص به صورت یک شبه مثل #قارچ از زمین بیرون می آیند.

خیلی از اینها در ظاهر تا سطح بسیار زیادی #فقیر می شوند و به یکباره پولدار میشود این نوع افراد همیشه بوده اند ولی امروزه در لایه های پایین #اطلاعاتی نفوذ می کنند و به آرامی تا سطح #مدیریتی بالا می‌روند.

اینها به دلیل ساده لوحی تعدادی از #مخلصان آرام به لایه‌های بالا دسترسی پیدا می‌کند و اینجاست گفت ؛ نفوذ #خطرناک است آن هم از طریق #مهره_ای_برای_نفوذ .

آری #مهره_ای_برای_نفوذ می‌تواند خطرات بسیاری داشته باشد. رهبر انقلاب یکی از ابزارهای دشمنی با ایران را نفوذ معرفی کرد که از هر راهی برای نفوذ استفاده می کنند از حوزه های سیاسی و فرهنگی گرفته تا حوزه های اقتصادی.

انقلاب های رنگی یا مخملی از شیوه براندازی نرم و بدون خشونت رژیم های سیاسی غیر همسو با سیاست های جهانی آمریکاست که سازمان ها ی سری و جاسوسی پنتاگون آنرا دنبال می کنند وجود و مدیریت  عناصر نفوذی در نهادهای مختلف  جهت تاثیرگذاری بر اقدامات نا آرام کننده و دو قطبی سازی جامعه، نفوذ در میان جوانان نخبه، استفاده از شیوه های آموزشی و ارتباطی بین افراد و نهادهای حساس با استفاده از ابزارهای نفوذ اقتصادی و فرهنگی و سازماندهی آنها برای اعتراض ها و اغتشاشات احتمالی از جمله ی این روش ها هستند که با فیش ها و مهره های وابسته به آمریکا در کشورهای هدف انجام می شود. انان یکبار سعی کردند در #فتنه ی ۸۸ کوتای رنگی به راه بیاندازند که موفق نشدند.

به همین خاطر مسئولان دولتی و امنیتی نباید به سادگی از وجود افرادی چون #یوشنکو و اجرای برنامه ها ی به ظاهر اقتصادی و مشارکت و سرمایه گذاری در کشور و استان ها #غفلت کنند.

#مهره_ای_برای_نفوذ همچون مهره مار به ظاهر خیلی سودمندند ولی در باطن هیچ سودی ندارند در بین نیروهای انقلابی به سادگی نفوذ می کنند. این گونه مهره ها با سروصدای رسانه ای براحتی وارد عرصه انقلابیون می شوند و بعضی اوقات تا بالاترین قسمت نظام پیش می روند که ضرورت ایجاد راه کاری برای جلوگیری از این نفوذ ضرورتی است که باید زودتر به آن پرداخت.

من اصلاح طلبم/ارزش های از دست رفته یک رقیب ارزش مند/اصولگرایی تمام شده است
دنبال کنید

شناسایی و دستگیری شبکه جاسوسان «سازمان نفوذ» آمریکایی در آبان ماه ۱۳۹۴ برای فضای‌ مجازی کشور بسیار نگران‌کننده و تهدیدکننده فرهنگ جامعه، نظام خانواده و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و به‌ وضوح خط نفوذ جریان #آمریکایی-اسرائیلی در حیاتی‌ ترین ارکان فضای‌ مجازی کشور، یعنی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را آشکار می‌سازد و اعلام هشدارهای پیشین را وارد فاز جدید می‌کند.

 نمونه بارز نفوذ در سطح بالا؛؛

#نزار_ذکا چگونه به ایران نفوذ کرد و او به‌ عنوان عامل اجرایی کدام مسئول ایرانی وارد کشورمان شد؟

پس از موفقیت نسبی طرح اولیه در گرجستان و لبنان و مونته‌نگرو، ذکا به‌ عنوان مدیر شناخته‌شده جریان «کارآفرینی اقتصادی» و «شبکه‌سازی اجتماعی» در خاورمیانه، مأمور به ارتباط‌ گیری با وزارت ارتباطات کشورمان شد. وی از طریق نصرالله جهانگرد، مدیر ارشد سازمان فناوری اطلاعات ایران، به تهران راه یافت و نمونه ایرانی تشکیلات «اجمع» لبنان به‌ عنوان بزرگ‌ترین حامی منطقه‌ای حاکمیت آمریکا بر اینترنت تحت عنوان «اینترنت آزاد» را ذیل «مجمع راهبری اینترنت پارسی‌ زبانان» –IGF- راه‌اندازی کرد. ذکا پیش‌ از این در مجموعه کنفرانس‌های «آینده راهبری اینترنت» در تونس و کشورهای دیگر با معاون مشارکتی خاتمی در تکفا، آشنا شده بود.

این عامل بیگانه که به گفته خودش تا سال ۱۳۵۶ «توده‌ای» بوده، در فتنه‌های پیش و پس‌ازآنقلاب حضور مؤثر داشته است و در کارنامه خود «عضویت در شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت»، «عضویت مؤثر در دفتر سیاسی و عضو مؤسس جبهه منحله مشارکت»، «عضویت مؤثر در سازمان منحله مجاهدین»، «عضویت مرکزیِ بنیاد باران»، «سرپرست وزارت ارتباطات کنونی در دولت خاتمی» که بارأی عدم اعتماد مجلس، عزل شده بود و… را نیز دارد، در دولت فعلی به سِمَتِ دبیریِ «شورای‌عالی فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «مسئول توسعه دولت الکترونیکی در کل کشور»، «مسئول یکپارچگی نظام اطلاعات دولت الکترونیک»، «مسئول اعمال هماهنگی فنی و اجرایی در تبادل اطلاعات»، «مسئول پایگاه‌های اطلاعاتی کشور» و «مسئول خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی» با حکم رئیس‌جمهور منصوب می‌شود و وزیر ارتباطات وی را به سِمَتِ «معاون وزیر» و «رئیس مرکز فناوری اطلاعات ایران» و «رئیس شبکه ملی اطلاعات» به‌صورت هم‌زمان، منصوب می‌کند و اختیارات وی که فراتر از وزیر است باعث می‌شود او را وزیر اصلی یا وزیر سایه ارتباطات و فناوری اطلاعات بنامند.

" عصای سفید "روز ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻧﺎﺑﯿﻨﺎﯾﺎن
دنبال کنید

گفتنی است نصرالله جهانگرد قبلاً با امضای اسناد اجلاس WSIS# در تونس و ژنو به‌ عنوان مدیر هماهنگی ملی ایران در برنامه اجلاس جهانی سران جامعه اطلاعاتی و عضو کمیته ملی فناوری اطلاعات یونسکو، مسیر را برای اجرای مأموریت آمریکایی «نزار ذکا» در ایران هموار کرده بود و در همان اجلاس با وی دیدار داشت.

#نصرالله_جهانگرد در اوایل سال جاری نیز میزبان ۲۵ به‌ اصطلاح تاجر و درواقع جاسوس صهیونیست آمریکایی در «رستورانی مجلل در تهران» بود و از آن‌ها خواست بر روی اینترنت ایران و به‌ خصوص ۳G# و ۴G# سرمایه‌گذاری کنند.

#IGF مجری سیاست‌های جهانی به ثبت رسیده در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی #–WSIS- است. در این اجلاس که به «باشگاه بازنده‌های مدیریت جهانی اینترنت» مشهور است، مستعمره‌های مجازی آمریکا در حوزه سایبر، رسماً خود را مقید به آرمان آمریکایی « #اینترنت_آزاد » معرفی می‌کنند. هرچند احتمالاً به‌ جز جهانگرد و ذکا و برخی مدیران عالی‌رتبه دیگر، هیچ‌یک از شرکای داخلی از برنامه آینده این تشکیلات نوپدید مطلع نبوده‌اند، اما جهانگرد در سخنرانی خود در این اجلاس رسماً موضع جمهوری اسلامی ایران به‌ عنوان رئیس دوره‌ای جنبش عدم تعهد را باقی ماندن اینترنت در خاک آمریکا اعلام می‌کند!

اینجاست که #شبکه‌سازی #نزار_ذکا به‌ عنوان چهره‌ای که آشکارا خود را افسری آمریکایی و مقید به آرمان‌های سایبری این کشور همراه با تلاش ده‌ساله برای #ریل‌_گذاری تغییرات سیاسی و اجتماعی در منطقه غرب آسیا به‌ منظور تأمین اهداف ایالات‌متحده می‌داند، با همکاری برخی مدیران مشهور حوزه ارتباطات کشور، #هشدار گونه می‌شود و #سربازان_گمنام امام زمان (عج) را به این ماجرا حساس‌تر می‌کند.

 

اما سوال اینجاست #مهره_ای_برای_نفوذ در شهرستان ها چگونه است؟؟!!

آیا واقعا آمادگی جلوگیری از چنین نفوذهایی در شهرستانها وجود دارد؟؟!!

چه راه کارهایی وجود دارد ؟؟!!

#مهره_ای_برای_نفوذ تلنگری است برای اینکه مراقب نفوذگر هایی که این روزها به عنوان آسیب دیده از طرف فتنه گران وارد دایره انقلابیون می شوند، باشیم .

این گروه بسیار خطرناکند مراقب باشید…..

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi