جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رصد نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس توسط دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه عملکرد مجمع نمایندگان مجلس در استان رصد می‌شود، گفت: برخی الان به برخی افراد امتیاز می‌دهند تا فردا رای بگیرند در حالی حواس دستگاه قضایی به همه مسائل است. حجت‌الاسلام و المسلمین غلام‌رضا مزارعی به نقل از تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: برخی از نمایندگان مجلس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43984
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۵۱

کرونا :

رصد نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس توسط دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه عملکرد مجمع نمایندگان مجلس در استان رصد می‌شود، گفت: برخی الان به برخی افراد امتیاز می‌دهند تا فردا رای بگیرند در حالی حواس دستگاه قضایی به همه مسائل است.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلام‌رضا مزارعی به نقل از تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: برخی از نمایندگان مجلس الان امتیاز می‌دهند تا فردا رای از آنان بگیرند که در این زمینه به خودشان تذکر می‌دهیم و در صورت نیاز به مردم می‌گوییم.

وی با تاکید بر اینکه حواسمان به تحرکات نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس بوده و به موقع برخورد می‌کنیم، عنوان کرد: البته خصیصه خوب این استان رسیدن گزارشات مردمی به سرعت موشک است.

مزارعی ابراز کرد: دستگاه قضایی باید امانت دار حقوق مردم باشد و نظارت در بروند انتخاب را به جد پیگیری می‌کنیم و در این زمینه ستاد رسیدگی جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل می‌شود که لحظه‌ای مسائل و مشکلات را رصد می‌کند.

رصد نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس توسط دستگاه قضایی 3

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به گفته استاندار سابق 70 درصد مدیریت انتخابات مجلس گذشته را  دادگستری انجام داد، افزود: در انتخابات گذشته یکسری تخلفاتی صورت گرفت ولی هیچ گونه نزاع منجر به قتل نداشتیم.

مزارعی با بیان اینکه در انتخابات گذشته نامزدها را آوردیم و برای آنان خط قرمز گذاشتیم، تصریح کرد: شب نتیجه انتخابات مطلع شدیم طرفداران یکی از نامزدها بنای تحرکاتی دارند که پیام دادیم به ان فرد که نماینده باشید یا نباشید با دستبند باید با دادگاه بیایید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi