جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

«جمنا» در انتخابات آتی با برنامه‌تر ورود می‌کند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان اینکه جبهه مردمی در انتخابات آتی با برنامه‌تر از گذشته ورود خواهد کرد، گفت: جلساتی برای چگونگی ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده است. مهدی چمران نایب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم بابیان اینکه فعالیت‌های جبهه مردمی با اهداف و برنامه‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43740
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۲۴

کرونا :

«جمنا» در انتخابات آتی با برنامه‌تر ورود می‌کند
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان اینکه جبهه مردمی در انتخابات آتی با برنامه‌تر از گذشته ورود خواهد کرد، گفت: جلساتی برای چگونگی ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده است.
مهدی چمران نایب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم بابیان اینکه فعالیت‌های جبهه مردمی با اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین‌شده ادامه دارد، گفت: برخی مطالبی درباره عدم حضور برخی اعضای شورای مرکزی مطرح کردند که باید گفت: این افراد به دلیل حضور در جایگاه‌ها و شرایط خاص کاری خودشان خواسته‌اند دیگر عضو جبهه نباشند، لذا هیچ‌کدام از اعضای شورای مرکزی از این جبهه استعفا نداده است و اگر شرایطی برای عدم حضور آن‌ها پیش‌آمده به دلیل شرایط کاری جدید بوده است.
وی بابیان اینکه جبهه مردمی برای هماهنگ کردن نیرو‌های انقلابی برای انتخابات مجلس در حال برنامه‌ریزی است، گفت: تصمیم و بنای فعالیت ما این است که نیرو‌های انقلابی فراتر از یک سیستم جناحی دور یکدیگر جمع شده و برای رفع مشکلات مردم و کشور به‌صورت هماهنگ عمل کنند.
چمران با بیان اینکه جبهه مردمی در انتخابات با برنامه‌تر از گذشته ورود خواهد کرد، گفت: جلساتی برای چگونگی ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی آغازشده و امیدوار هستیم این جلسات با هماهنگی بیشتر نیرو‌های انقلابی وسعت بیشتری پیدا کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi