پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دانشجویان خواستار اصلاح وضعیت آموزشی و فرهنگی دانشگاه‌های آزاد هستند

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد در سراسر استان کهگلیویه و بویراحمد طی بیانه‌ای مشترک خواستار بهبود و اصلاح وضعیت آموزشی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد در استان کهگیلویه و بویراحمد شدند. تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد در سراسر استان کهگلیویه و بویراحمد طی بیانه ای مشترک خواستار بهبود و اصلاح وضعیت آموزشی و فرهنگی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43719
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷

کرونا :

دانشجویان خواستار اصلاح وضعیت آموزشی و فرهنگی دانشگاه‌های آزاد هستند

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد در سراسر استان کهگلیویه و بویراحمد طی بیانه‌ای مشترک خواستار بهبود و اصلاح وضعیت آموزشی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد در استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد در سراسر استان کهگلیویه و بویراحمد طی بیانه ای مشترک خواستار بهبود و اصلاح وضعیت آموزشی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد در استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

در این بیانیه آمده است: با ابراز خرسندی از جاری شدن گفتمان انقلابی در بدنه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی، همانگونه که استحضار دارید دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریتی خود ضرورتا باید به مدیریتی واحد و شایسته گزینی بر اساس معیار و شاخص‌های انقلابی و ولایی، علمی، مدبر، باتجربه، شجاع و آشنای با فضای دانشگاهی برای قرار دادن هر چه بهترِ دانشگاه در ریل انقلاب و محقق ساختن دانشگاه اسلامی با کارکرد و رویکرد تولید علم و پرورش سرمایه انسانی در تراز انقلاب اسلامی حرکت و هر چه سریع‌تر نسبت به هماهنگ کردن ساختارهای درونی دانشگاه، خصوصا اساتید و معاونین و مدرسین دانشگاه برای این مهم و بهبود وضعیت کلی دانشگاه نسبت به قبل ،اقدام نماید.

در این بیانیه تاکید شده است: این مهم هیچ گاه محقق نخواهد شد مگر اینکه مدیریت خرد و کلان دانشگاه به صورت ید واحد در مقابل سهم خواهی های مختلف، خصوصا صاحبان قدرت و همه افراد حقیقی و حقوقی و گروه‌های خارج از دانشگاه مقاومت کنند که تاکنون نیز چنین بوده است.

در بیانیه دانشجویان آمده است: اکنون که مدت کوتاهی است که این تحول هم در حوزه مدیریتی و هم در حوزه محتوایی به استان کهگیلویه و بویراحمد رسیده، به عنوان نمایندگان دانشجویان انقلابی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از اقدامات موثری که در این مدت در سطح استان انجام داده‌اید، با توجه به اشراف شما با محیط‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان و برخورداری از روحیه انقلابی که همواره در جنابعالی سراغ داریم به جد می‌خواهیم تا علاوه بر تسریع در چینش کادر مدیریتی دانشگاه بر اساس شاخص‌های انقلابی و علمی در سطح ستاد و واحدهای تابعه در شهرستان‌های گچساران و دهدشت، نسبت به بهبود وضعیت فرهنگی، اجتماعی، علمی و آموزشی دانشگاه نسبت به قبل اقدام نمایید.

وظایف شهرداری / شهرداری چه کارهایی انجام می دهد
دنبال کنید

در این بیانیه مصرح شده است: نیک می‌دانید که درخواست ما صرفا تغییر افراد و جابه جایی مدیران نیست، بلکه درخواست اساسی تر ما تغییر رویه‌ها و رویکردها و نهادینه سازی ارزش‌های انقلابی و اسلامی بر اساس منشور نخستین این دانشگاه و نظام اسلامی در همه ارکان دانشگاه از کلاس‌های درس تا واحدهای ستادی و مدیریت و گروه های آموزشی است و همه باید بدانند و درک نمایند که دانشگاه را سیاستی دیگر آمده است.

در این بیانیه تاکید شده است: همچنین به عنوان دانشجویان حاضر در دانشگاه و آشنا با فضای دانشگاهی که نوسانات و مشکلات جدی در مدیریت های قبل را که عموما ناشی از دخالت‌های بیرون از دانشگاه بود به عینه درک کردیم اکنون هم مخالفت جدی خود را با اعمال نفوذ و لابی‌گری نمایندگان مجلس، دولتمردان و یا سیاسیون در خارج از دانشگاه اعلام داشته و هشدار می دهیم که فضای علمی نباید به میدان منفعت طلبی و سهم خواهی عده‌ای خارج از دانشگاه تبدیل شود.

دانشجویان در این بیانیه آورده‌اند: معتقدیم مدیریت فعلی واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی از درایت تجربه و شجاعت لازم برای اعمال مدیریت برخوردار و در هر صورت باید به صورت مستقل و بر اساس داده‌های دانشگاهی و سیاست‌های کلان دانشگاه تصمیم گیری و اقدام نماید.

در انتهای بیانیه آمده است: حمایت خود را از تصمیمات انقلابی و اجرایی مدیر محترم استانی دانشگاه با رویکردهای جدید دانشگاه آزاد اسلامی کشور برای پیاده‌سازی در استان و آمادگی خود را برای هرنوع همکاری در این راستا اعلام می‌داریم.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
جامعه اسلامی دانشجویان مسلمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت
بسیج دانشجویی مرکز دانشگاهی آزاد اسلامی لیکک
بسیج دانشجویی مراکز سما در یاسوج و گچساران
هیئت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج

زارع پور : 1045کلاس درس در کهگیلویه وبویراحمد هوشمند سازی شد
دنبال کنید

رونوشت: ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی کشور جناب آقای دکتر فرهاد رهبر جهت استحضار و حمایت.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi