پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

هم اکنون ۱۱ حوزه روستایی جمعا ۱۳۳۵ دانش آموز بورسیه تحت پوشش داریم

عصر روز جمعه مورخ ۹۷/۲/۱۴ با حضور رئیس بنیاد علمی و آموزشی قلم چی ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران و دانش آموزان مراسم اهدای کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران برگزار شد . رئیس بنیاد علمی وآموزشی قلم چی گچساران گفت:ما از سال ۱۳۸۳ یک طرحی به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43173
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱

کرونا :

هم اکنون ۱۱ حوزه روستایی جمعا ۱۳۳۵ دانش آموز بورسیه تحت پوشش داریم

عصر روز جمعه مورخ ۹۷/۲/۱۴ با حضور رئیس بنیاد علمی و آموزشی قلم چی ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران و دانش آموزان مراسم اهدای کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران برگزار شد .

رئیس بنیاد علمی وآموزشی قلم چی گچساران گفت:ما از سال ۱۳۸۳ یک طرحی به نام بورسیه را آغاز کردیم و بورسیه یک نوع عدالت آموزشی برای دانش آموزان مستعدیست  که از توان مالی برخوردار نیستند و به این صورت می توانند از جزوه ها ،کتاب ها ،و سوالات برای افزایش سطح علمی به صورت رایگان  استفاده کنند .

یدالله مرادی با اشاره به اینکه این فعالیت را  در چند سال اخیرتا روستا ها کشانده ایم افزود :هم اکنون ۱۱ حوزه روستایی بالغ بر ۴۰۰ دانش آموز شهری و جمعا ۱۳۳۵ دانش آموز بورسیه تحت پوشش داریم و از بین این تعداد قریب به ۵۸۰ نفر دانش آموز  در طول ۶ ماه گذشته برتر بوده اند و ما برای این دسته از دانش آموزان عکس های سالانه را تهیه کرده و یک فضای رقابتی مهیا کرده ایم تا بتوانند پیشرفت علمی نمایندو امروز به دانش آموزان برتر کتاب اهدا کردیم.

مرادی تعداد دانش آموزان برتر در سال جاری را قریب به ۲۱۱ نفر عنوان کرد که از این تعداد ۷۷ نفر دانش آموز روستایی برای اولین بار است و این یک پیشرفت خوب برای شهرستان می باشد.

رئیس بنیاد علمی وآموزشی قلم چی گچساران ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و فرهنگیان و دانشگاهیان و تمام کسانی که در این راه این بنیاد را یاری کرده اند گفت:امروز به ۲۱۱ نفر دانش آموز برتر کتاب اهدا کردیم و تعداد کتاب ها از ۸ تا ۱۱ جلد بوده و هزینه هر مجموعه اهدایی بین ۱۱۰ تا ۱۶۰ هزار تومان می باشد که به همراه یک کیف به صورت رایگان به این دانش آموزان اهداء شد .

معاون فرماندار باشت: با مرتفع نمودن مشکلات سالهای قبل در افزایش رضایتمندی عمومی تلاش نماییم
دنبال کنید

 

 

هم اکنون ۱۱ حوزه روستایی جمعا ۱۳۳۵ دانش آموز بورسیه تحت پوشش داریم 13هم اکنون ۱۱ حوزه روستایی جمعا ۱۳۳۵ دانش آموز بورسیه تحت پوشش داریم 14هم اکنون ۱۱ حوزه روستایی جمعا ۱۳۳۵ دانش آموز بورسیه تحت پوشش داریم 15هم اکنون ۱۱ حوزه روستایی جمعا ۱۳۳۵ دانش آموز بورسیه تحت پوشش داریم 16هم اکنون ۱۱ حوزه روستایی جمعا ۱۳۳۵ دانش آموز بورسیه تحت پوشش داریم 17هم اکنون ۱۱ حوزه روستایی جمعا ۱۳۳۵ دانش آموز بورسیه تحت پوشش داریم 18هم اکنون ۱۱ حوزه روستایی جمعا ۱۳۳۵ دانش آموز بورسیه تحت پوشش داریم 19

هم اکنون ۱۱ حوزه روستایی جمعا ۱۳۳۵ دانش آموز بورسیه تحت پوشش داریم 20

هم اکنون ۱۱ حوزه روستایی جمعا ۱۳۳۵ دانش آموز بورسیه تحت پوشش داریم 21

هم اکنون ۱۱ حوزه روستایی جمعا ۱۳۳۵ دانش آموز بورسیه تحت پوشش داریم 22

هم اکنون ۱۱ حوزه روستایی جمعا ۱۳۳۵ دانش آموز بورسیه تحت پوشش داریم 23

 

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi