جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اتمام فرصت ۱۵ روزه استاندار به مدیران برای پیگیری مصوبات زیلایی/کدام مدیران با دست پر به دیدار استاندار می روند؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ۲۵ دی ماه که به زیلایی سفر کرده بود به مدیران دستگاه های اجرایی دستور داد که تا ۱۵ روز آینده راهکاری برای زیلایی ارایه دهند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، ۲۵  دی ماه استاندار به زیلایی سفر و تعداد زیادی از مدیران کل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41486
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

کرونا :

اتمام فرصت ۱۵ روزه استاندار به مدیران برای پیگیری مصوبات زیلایی/کدام مدیران با دست پر به دیدار استاندار می روند؟
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ۲۵ دی ماه که به زیلایی سفر کرده بود به مدیران دستگاه های اجرایی دستور داد که تا ۱۵ روز آینده راهکاری برای زیلایی ارایه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، ۲۵  دی ماه استاندار به زیلایی سفر و تعداد زیادی از مدیران کل را نیز با خود همراه کرد که همه با هم بتوانند محرومیت را از چهره زیلایی و مردمانش پاک کنند چیزی که برای مردم زیلایی به یک رویا تبدیل شده است و محقق شدنش آرزوی همه مردم است.

زیلایی در کشور و استان به دلیل محروم بودن معروف شده است به گونه ای که حتی در چند ماه گذشته استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلسه ای با مشاور رییس جمهور داشت و مصوباتی  نیز داشتند که برای محقق شدن ان ها مسئولان باید تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری را در زیلایی برگزار کرد با این کار اعتماد مردم زیلایی را نیز کسب کرد که گویا قرار است اتفاقی بیفتد.

آب، برق، گاز و راه های ارتباط از جمله بزرگترین مشکلات مردم زیلایی است که در سفر استاندار مطرح کردند و همچنین گفته بودند اگر قرار است همچون گذشته این دیدارها فقط وعده و وعید و شعار باشد نباید می آمدید چیزی که گویا استاندار عزم جذب کرده است که گذشته تکرار نشود و فقط در حد شعار نماند.

اتمام فرصت ۱۵ روزه استاندار به مدیران برای پیگیری مصوبات زیلایی/کدام مدیران با دست پر به دیدار استاندار می روند؟ 4

با توجه به اینکه ۵۰ درصد از راه های زیلایی به بهسازی نیاز دارند در قدم اول اداره کل راه و شهرسازی باید امروز که ۱۵ روز از آن مصوبات می گذرد راه کارهایی را مهیا کرده باشد.

شرایط به نفع مردم تغییر خواهد کرد/ نیروهای کارآمد، انقلابی و فسادستیز را روی کار خواهیم آورد/ دولت سیزدهم متعلق به جریان خاصی نخواهد بود/ تیم مذاکره کننده فعلی کار را دنبال می‌کند
دنبال کنید

استاندار در این سفر خود تاکید کرد که همان اندازه که بر روی پل سوم بشار تاکید دارم بر روی راه های زیلایی نیز تاکید می کنم.

مصوبه دوم به اموزش و پرورش بازمی گردد که باید افراد و دانش اموزان را شناسایی کند و برای آموزش آنها که در مناطق دور افتاده هستند اقدام کند.

سومین مصوبه دهستان زیلایی در حوزه پزشکی بود و احمدی خطاب به ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: بر اساس سطح‌بندی منطقه زیلایی نیازمند تیم پزشک خانواده هستیم و دانشگاه علوم پزشکی برای ۱۱ هزار نفر جمعیت این دهستان تیم کامل از پزشک، روانپزشک، پیراپزشک و تیم کامل خانواده مستقر کند و طوری نباشد که یکسال بعد مردم این منطقه از نبود پزشک گلایه کنند.

اتمام فرصت ۱۵ روزه استاندار به مدیران برای پیگیری مصوبات زیلایی/کدام مدیران با دست پر به دیدار استاندار می روند؟ 5

چهارمین مصوبه به حوزه امداد و نجات و هلال احمر بازمی گردد که به دلیل اینکه نماینده آنها  به همراه استاندار به زیلایی نرفته بود احمدی گفت: هلال احمر که در روزهای خوش مردم نیست وای به روزی که مردم در تنگنا باشند و به هلال ‌احمر نیاز داشته باشند.

زمان ۱۵ روزه استاندار امروز تمام شد حال باید دید استاندار جلسه بررسی مصوبات زیلایی را چه زمانی  برگزار می کند و کدام مدیر با راهکار به جلسه وارد می شود و کدام مدیر تنها گزارش عملکرد ارایه می دهد.

انتهای پیام/

 

 

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi