پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاکنون جلوی هیچ خدمتی به روستای بناری شهرستان چرام گرفته نشده است/تجمیع دو روستای بناری در برنامه دولت بود/رسانه ها دقت کنند!

بخش اول/بخشدار مرکزی چرام: بخشدار مرکزی چرام با اشاره به دو روستای بناری سلفی و اولیاء گفت:تاکنون جلوی هیچ خدمتی گرفته نشده است و دولت جمهوری اسلامی برای خدمات رسانی بهتر طرح تجمیع این روستا را در چند سال گذشته پایه‌گذاری کرد که ما هم آن را ادامه خواهیم داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،بخشدار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41049
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۴۰

کرونا :

تاکنون جلوی هیچ خدمتی به روستای بناری شهرستان چرام گرفته نشده است/تجمیع دو روستای بناری در برنامه دولت بود/رسانه ها دقت کنند!
بخش اول/بخشدار مرکزی چرام:
بخشدار مرکزی چرام با اشاره به دو روستای بناری سلفی و اولیاء گفت:تاکنون جلوی هیچ خدمتی گرفته نشده است و دولت جمهوری اسلامی برای خدمات رسانی بهتر طرح تجمیع این روستا را در چند سال گذشته پایه‌گذاری کرد که ما هم آن را ادامه خواهیم داد.
تاکنون جلوی هیچ خدمتی به روستای بناری شهرستان چرام گرفته نشده است/تجمیع دو روستای بناری در برنامه دولت بود/رسانه ها دقت کنند! 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،بخشدار مرکزی چرام در گفتگوی اختصاصی با این خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و با اشاره به قلم منصف رسانه‌ها بیان کرد: چشم و گوش مسئولان قلم منصف و با عدالت رسانه‌ها است و باید اهداف آنها حل مشکلات باشد و از طرفی در جلسات بیان کردیم که مدیران نیز عملکرد خود را با کمک رسانه ها منتشر کنند.

 

الیاس افسردیر افزود: اکنون که به برخی از اخبار رسانه ها توجه می‌کنیم،می‌بینیم که هدف حل مشکلات نیست و این مورد را باید عنوان کرد که گزارش دهی حق خبرنگاران است.

 

وی ادامه داد: اما پس از تهیه گزارش انتظار هست که نظر مدیر مربوطه را جویا شوند.

 

بخشدارمرکزی چرام با اشاره به روستای بناری این شهرستان، بیان کرد: برنامه ای برای روستاهای بناری سفلی و اولیا داشتیم که با رضایت کتبی اهالی روستا مقرر شد که این دو روستا در منطقه شهرک بناری تجمیع یابند که مراحل اداری آن نیز طی شد.

 

وی افزود: از طرفی فعالیت معدن فسفات چرام مطرح بود که در اطراف این منطقه می توانست باعث خدمات رسانی بهتر شود.

 

افسردیر ادامه داد: برق و آب شرب این منطقه تامین و زمین های مسکونی با همکاری بنیاد مسکن به اهالی این روستا داده شد که تاکنون چندین بازدید میدانی از آنها داشته ایم.

پیام شهردار چرام به مناسبت هفته نیروی انتظامی چرام
دنبال کنید

 

وی با بیان اینکه تاکنون طرح هادی برای این روستا در نظر گرفته نشده است،تصریح کرد:تاکنون جلوی هیچ خدمتی گرفته نشده است و دولت جمهوری اسلامی برای خدمات رسانی بهتر طرح تجمیع این روستا را در چند سال گذشته پایه‌گذاری کرد که ما هم آن را ادامه خواهیم داد.

 

بخشدار مرکزی چرام در پایان بخش اول این گفتگو عنوان کرد:روستاهای آب برم و مناطق عشایری با همکاری امور عشایر آبرسانی می شود که جای تشکر دارد.

 

انتهای پیام/

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi