جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

میراث فرهنگی فقط مجوز میدهد/عدم حضور دادگستری در جلسه شورای سلامت ضعف بزرگ است/افراد برای جلسات دولتی زبان شش متر دارند!

سرپرست فرمانداری چرام: به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،سرپرست فرمانداری چرام در جلسه شورای سلامت به حوزه های مختلف شهرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه های مختلف با وجود مشکلات بسیار، رضایتمندی خوبی در شهرستان وجود دارد.   داریوش پاداش افزود:مدیران ما دلسوز هستند اما گاهی نوعی کلمات افراد را به حاشیه می برد.  

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41018
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶

کرونا :

میراث فرهنگی فقط مجوز میدهد/عدم حضور دادگستری در جلسه شورای سلامت ضعف بزرگ است/افراد برای جلسات دولتی زبان شش متر دارند!
سرپرست فرمانداری چرام:
میراث فرهنگی فقط مجوز میدهد/عدم حضور دادگستری در جلسه شورای سلامت ضعف بزرگ است/افراد برای جلسات دولتی زبان شش متر دارند! 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،سرپرست فرمانداری چرام در جلسه شورای سلامت به حوزه های مختلف شهرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه های مختلف با وجود مشکلات بسیار، رضایتمندی خوبی در شهرستان وجود دارد.

 

داریوش پاداش افزود:مدیران ما دلسوز هستند اما گاهی نوعی کلمات افراد را به حاشیه می برد.

 

وی ادامه داد:در آینده قصد داشتیم گزارشی از عملکرد مدیران به همت رسانه شهرستان تهیه کنیم اما شرایط به گونه ای پیش می رود که بسیاری از افراد این مورد را خودنمایی قلمداد می کنند.

 

سرپرست فرمانداری چرام با بیان اینکه تمام دستگاهها آمادگی مبارزه با بیماریهای ناگهانی را دارند، اظهار کرد: تمام ساز و کارهای دامپزشکی و نهادها این آمادگی را دارند تا با بیماری های مربوطه و ناگهانی مقابله کنند.

 

 پاداش تصریح کرد:یکی از مشکلات اصلی شهرستان بحران آب است که باید که جدی گرفته نمی شود و این بحران مهمترین مشکل کشور است که به اندازه آنفولانزا هم به آن توجه نمی‌شود.

 

این مسئول با اشاره به عدم حضور مسئولان دادگستری در جلسه شورای سلامت شهرستان چرام بیان کرد: حوزه دادگستری نیز در جلسه شورای سلامت که مهم است، حضور ندارند که اگر این جلسه مرتبط با حوزه دولت بود، افراد زبان شش متری داشتند.

 

سرپرست فرمانداری چرام در ادامه عنوان کرد: اما آنجایی که دستگاه متولی و هم تراز کنار ما باشد، در جلسات ما شرکت نمی کنند که ضعف بزرگی است.

 

وی با بیان اینکه کمپین چشمه بلقیس به سازمان همیاری شهرداری‌ها واگذار شده است، بیان کرد:پیشنهاد می‌شود که باغ چشمه بلقیس و کمپین این باغ را به بخش خصوصی واگذار کنیم زیرا که بخش خصوصی توانمند بوده و از طرفی تنها مشکل آن،آب است.

نجفی بدون رقیب شهردار تهران شد/اولین غیبت سکان دار بهشت در جلسه رسمی
دنبال کنید

 

پاداش به دادن مجوز های میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: تاکنون میراث فرهنگی یکبار هم در جلسات پیگیری جدی کمپین چشمه بلقیس نبوده و حرفی از آن نزده است و تنها کار این نهاد دادن مجوز است و از طرفی باید بیان کرد چرا این کمپین به مناقصه گذاشته نمی شود؟

 

انتهای پیام/

چرام نیوز
شهرستان چرام
پاداش چرام
چشمه بلقیس

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi