جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصویب قدس واحد در پارلمان رژیم صهیونیستی مغایر قطعنامه سازمان ملل/ قدس متعلق به مسلمان و فلسطینیان است

رحیمی جهان‌آبادی: تصویب قدس واحد در پارلمان رژیم صهیونیستی مغایر قطعنامه سازمان ملل/ قدس متعلق به مسلمان و فلسطینیان است سرویس بین الملل عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با انتقاد از تصویب قدس واحد در پارلمان رژیم صهیونیستی، آن را مغایر قطعنامه سازمان ملل دانست و گفت: قدس به مسلمان و فلسطینیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40187
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

کرونا :

تصویب قدس واحد در پارلمان رژیم صهیونیستی مغایر قطعنامه سازمان ملل/ قدس متعلق به مسلمان و فلسطینیان است
رحیمی جهان‌آبادی:

تصویب قدس واحد در پارلمان رژیم صهیونیستی مغایر قطعنامه سازمان ملل/ قدس متعلق به مسلمان و فلسطینیان است

سرویس بین الملل
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با انتقاد از تصویب قدس واحد در پارلمان رژیم صهیونیستی، آن را مغایر قطعنامه سازمان ملل دانست و گفت: قدس به مسلمان و فلسطینیان تعلق دارد.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص تصویب قانون موسوم به قدس یکپارچه در پارلمان رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی برای پرورش قدس به عنوان پایتخت یا واگذاری به دو سوم رای پارلمان نیاز دارد لذا مصوبه اخیر کار را برایشان سخت‌تر کرد. هرچند تاکید این افراد بر قدس یکپارچه جهت در اختیار گرفتن سرزمین قدس به طور کامل است.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: سازمان ملل متحد موضع بی‌طرفانه نسبت به قدس اتخاذ کرده است به نوعی که هیچ کدام از ادیان و مذاهب حق دخل و تصرف در این سرزمین را ندارند تا حقوق دیگران ضایع نشود که همین قطعنامه هم عادلانه نیست.

وی با تاکید بر اینکه قدس به مسلمان و فلسطینیان تعلق دارد، تصریح کرد: در شرایط کنونی رژیم صهیونیستی اصول قطعنامه سازمان ملل را زیر پا گذاشته و به دنبال سلطه خود بر تمامیت ارضی قدس است.

رحیمی جهان‌آبادی معتقد است: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی از سال‌های گذشته به دنبال ساخت سلاح‌های اتمی بوده، خاک چهار همسایه خود را اشغال کرده، چند جنگ را به خاورمیانه تحمیل و در تناقض با قطعنامه‌های سازمان ملل و حقوق بشر اقداماتی را دنبال کرده است لذا تصویب قانون جدید هم عجیب به نظر نمی‌رسد.

عزای حسینی در باشت بروایت تصویر
دنبال کنید

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اساس پیدایش رژیم صهیونیستی اشغال و نقض قوانین بین‌المللی است، گفت: این اقدام رژیم صهیونیستی علاوه بر نقض قطعنامه سازمان ملل، خلاف حقوق ملت فلسطین است از این رو سازمان ملل باید موضع‌گیری کند.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، پارلمان رژیم صهیونیستی قانون موسوم به قدس یکپارچه یا واحد را به منظور تثبیت سیطره بر قدس تصویب کرد./

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۲

تصویب قدس واحد در پارلمان رژیم صهیونیستی مغایر قطعنامه سازمان ملل/ قدس متعلق به مسلمان و فلسطینیان است عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با انتقاد از تصویب قدس واحد در پارلمان رژیم صهیونیستی، آن را مغایر قطعنامه سازمان ملل دانست و گفت: قدس به مسلمان و فلسطینیان تعلق دارد. http://cdn.icana.ir/d/019/201702104905833377.jpg تصویب,قدس,واحد,در,پارلمان,رژیم,صهیونیستی,مغایر,قطعنامه,سازمان,ملل/,قدس,متعلق,به,مسلمان,و,فلسطینیان,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi