پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم ایران در 9 دی با تمام وجود چشمان فتنه را کور کردند

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه مراسم ۹ دی در یاسوج گفت: مردم ایران در ۹ دی با تمام وجود به صحنه آمدند و چشمان فتنه را کور کردند. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش در حاشیه مراسم ۹ دی در مصلی یاسوج گفت: بصیرت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36511
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

مردم ایران در 9 دی با تمام وجود چشمان فتنه را کور کردند

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه مراسم ۹ دی در یاسوج گفت: مردم ایران در ۹ دی با تمام وجود به صحنه آمدند و چشمان فتنه را کور کردند.

مردم ایران در 9 دی با تمام وجود چشمان فتنه را کور کردند 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش در حاشیه مراسم ۹ دی در مصلی یاسوج گفت: بصیرت و بیداری آگاهینه و هوشمندانه در روز نهم دی مردم را به صحنه آورد و آن حماسه و حضور چشمگیر، دشمنان و بدخواهان را برای همیشه سرکوب کرد.

وی افزود: دشمن می خواست علاوه بر برهم زدن اتحاد و انسجام ملت ایران، اعتقادات و باورهای دینی را نیز مورد هجمه و تخریب قرار دهد که با تدابیر هوشمندانه،درایت رهبرمعظم انقلاب (مدّظله العالی)، بصیرت و حضور خودجوش مردم این نقشه های پلید دشمنان خنثی شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه اظهار داشت: ملت ایران با تمام وجود و با اراده ای استوار بر پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه ایستادند و ولایتمداری و ارادت خود را نشان دادند، در روزهایی که رسانه های غربی اوضاع و احوال کشور را بسیار نابسامان جلوه می دادند سیل بصیرت و وحدت بی نظیر مردم این اخبار و دسیسه های آنان را باطل کرد و مشت محکمی به دهان دشمنان و فتنه گران زد.

حجت‌الاسلام برازش تاکید کرد: ما باید هوشیار باشیم دشمن همچنان در حال برنامه ریزی است و هیچگاه بیکار ننشسته و با طراحی نقشه های مختلف و از راههای گوناگون سعی در انحراف و ایجاد فتنه هایی دارد لذا باید بیدار باشیم، با بصیرت و هوشیاری کامل در عرصه های مختلف به وظایف خود عمل کنیم.

شرکت بیش از 850 اثر در مسابقه خط تحریری شیروان
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi