پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اهداف شورای شهر در کجای این اهداف است؟! / آیا سطح اعتبار و اقتدار شورا ها کاسته نمی شود؟!

مجمع مشورتی در جهت تقویت زیرساخت های توسعه شهری و شناسایی چالش ها،تهدید ها و فرصت های پیش رو برای استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسل های حاضر در شهرستان و نهادینه نمودن فرهنگ مشارکت پذیری کمک می کند تا استفاده از فرصت و توانمندی نماینده پرتلاش شهرستان و رایزنی با مسئولین ذیربط گام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 34988
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

کرونا :

اهداف شورای شهر در کجای این اهداف است؟! / آیا سطح اعتبار و اقتدار شورا ها کاسته نمی شود؟!

مجمع مشورتی در جهت تقویت زیرساخت های توسعه شهری و شناسایی چالش ها،تهدید ها و فرصت های پیش رو برای استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسل های حاضر در شهرستان و نهادینه نمودن فرهنگ مشارکت پذیری کمک می کند تا استفاده از فرصت و توانمندی نماینده پرتلاش شهرستان و رایزنی با مسئولین ذیربط گام موثر و عملی در جهت تقویت توسعه و عمران شهرستان برداشته شود.

در  نشست مشورتی نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت با حضور فرمانداران شهرستانهای گچساران و باشت و اعضای شورای تأمین و منتخبین و کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورایی شهر دو شهرستان و همچنین اعضاء چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر دیدگاه‌های منتخبان و نامزدهای حاضر در جلسه درباره راهکارهای شتاب بخشی به آبادانی شهرستانهای گچساران و باشت ارائه و بر راه اندازی شورای مشورتی در هر ۲ شهرستان تأکید گردید.

غلامرضا تاجگردون در این نشست با بیان اینکه تشکیل مجمع مشورتی توسعه در کنار شوراهای اسلامی شهرها ، نشان از توجه به خرد جمعی است گفت: هدف از تشکیل این مجمع بررسی امکانات بالقوه ظرفیت ها و پتانسیل های و ارائه راهکارهای شتاب بخشی به آبادانی شهرستانهای گچساران و باشت با توجه به سند آمایش سرزمینی در هر شهرستان است.

 

چند نکته:

۱- هدف از تشکیل مجمع مشورتی توسعه در کنار شوراهای اسلامی شهرهای گچساران و باشت چیست؟! اهداف شورای شهر در کجای این اهداف است؟!

۲- با تشکیل مجمع مشورتی توسعه در کنار شوراهای اسلامی شهرهای باشت و گچساران ، آیا سطح اعتبار و اقتدار شورا ها کاسته نمی شود؟!

۳- آیا مجمع مشورتی توسعه در کنار شوراهای اسلامی شهرها باشت و گچساران می تواند در انتخاب شهردار جدید و یا ابقای شهردار قدیم دخالتی هم داشته باشد؟!

انتقاد مدگرایانه / پتک مطبوعات بر پیکر نیمه جان مطبوعات می خورد
دنبال کنید

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi