جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نتوانستیم مشکل بیش از ۶۰ درصد کارخانجات را حل نماییم!

سهیلا جلودارزاده نماینده اصلاح طلب چهار دوره مجلس شورای اسلامی در جمع حامیان شیخ حسن روحانی در گچساران گفت:سلام بر گچساران زادگاه بزرگ معلم اصلاحات حاج بهرام تاجگردون و همچنین غلامرضا تاجگردون نماینده شریف مجلس شورای اسلامی،گچساران یک ایران کوچک است که اکثریت اقوام در آن کنار یکدیگر زندگی می کنند. وی افزود:حدود چهل سال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 34418
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۵۱

کرونا :

نتوانستیم مشکل بیش از ۶۰ درصد کارخانجات را حل نماییم!

سهیلا جلودارزاده نماینده اصلاح طلب چهار دوره مجلس شورای اسلامی در جمع حامیان شیخ حسن روحانی در گچساران گفت:سلام بر گچساران زادگاه بزرگ معلم اصلاحات حاج بهرام تاجگردون و همچنین غلامرضا تاجگردون نماینده شریف مجلس شورای اسلامی،گچساران یک ایران کوچک است که اکثریت اقوام در آن کنار یکدیگر زندگی می کنند.

وی افزود:حدود چهل سال است که در کنار هم از سرزمین ایران حفاظت می کنیم و هشت سال تمام جهان با ما جنگیدند اما نتوانستند در راده مردم خللی ایجاد کنند،نخست وزیر محبوب زمان جنگ با تمام مشکلات مملکت را به خوبی اداره کرد! و مردم نیز با وی همکاری خوبی داشتند.

جلودار زاده اظهارکرد:در زمان ریاست جمهوری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی،وی با نفت بشکه ای ۸ دلار سازندگی را آغاز و بسیاری از خرابه های زمان جنگ و کارخانجات آباد شد.

این نماینده اصلاح طلب چهار دوره مجلس تصریح کرد:در دولت اصلاحات مردم برای ساختن یک کشور جهانی همت کردند و سید محمد خاتمی با نفت بشکه ای ۱۲ دلار کشور را در همه زمینه ها تعالی و ساخت و خبری از دزدی نبود! و تمام بدهی های بین المللی کشور پرداخت گردید و صندوق ذخیره ارزی نیز با بیش از ۴۰ میلیارد دلار تحویل داده شد.

وی گفت:سپس در دولتی که سلطان بر همه امکانات بود و در دوران طلایی نفت ۱۲۰ دلاری که اندازه همه دوره ها درآمد کسب شد دیدیم که چگونه سرمایه ها نابود شد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی منحل و اقتصاد به شدت زمین خورد،دکل گم شد و این همه پول نفت به فنا رفت واکنون با چه رویی دوباره آمده اند؟

جلودار زاده اظهارکرد:در دولت مطلوب اصولگرایان ریال تا دو سوم بی ارزش شد و ثروت ملی به غارت رفت و هاشمی و خاتمی که با دست خالی کشور را ساختند! و صندوق ذخیره ارزی را پر کردند دیدیم چگونه بر باد دادند.

به رئیس سازمان بازرسی کل کشور اطلاعات غلط داده‌اند
دنبال کنید

نماینده اصلاح طلب چهار دوره مجلس گفت: بعد از چهار سال هنوز نتوانستیم مشکل بیش از ۶۰ درصد کارخانجات را حل نماییم! و چه زیبا گفت مرحوم هاشمی که خرابی های این هشت سال تا سالها مرتفع نخواهد شد.

وی اظهارکرد:مردم گچساران شاهد هستید در این چهار سال ۲۶ پروژه ورزشی و پروژه های عمرانی در حال اجرا است که نوید توسعه را می دهد،چه جریانی در کشور است که نمی گذارد این کشور آباد شود؟!اعتماد به وجود بیاید؟اقتصاد رشد پیدا کند؟

جلودارزاده تصریح کرد:چندین سال است که رهبر انقلاب از اقتصاد می گوید و شعارهای سالها را بیشتر اقتصادی می گذارند و این چه جریانی است که روز به روز فرهنگ و اقتصاد کشور را به نابودی می کشاند؟!

وی گفت:در سفری که به مشهد داشتم گزارش دادند که امروز بیشترین فساد در حاشیه و اطراف شهر مشهد است که این یک مصیبت است و این چه جریانی است که حاشیه شهرهای مقدس را آلوده کرده است؟

نماینده اصلاح طلب چهار دوره مجلس افزود:این چه جریانی است که آدم ها را به دلیل اعتراض به زندان می برند! و چه جریانی است که کارتن خوابها را زیاد کرده است؟ این جریان از ابتدای انقلاب تا به امروز رشد کرده و مداوم رنگ عوض می کند زیرا تنها به فکر امیال سیاسی خودشان و جیب هایشان هستند.

وی تصریح کرد:وقتی یک رئیس جمهور همه فکرش و ذهنش می شود دروغ و خود نشان دادن این می شود که کشور را نابود می کنند،مردم فریب این جریان را نخورید.آقای قالیباف آن ۴ درصد اقلیتی که سرمایه ملت را می برند آیا فرزندان هاشمی و خاتمی و اصلاح طلبان هستند؟!مدیران چه کسانی هستند اینها همه قوم و خویش خودتان هستند!.

رییس جمهوری ارتحال حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی را تسلیت گفت
دنبال کنید

جلودار زاده افزود:این جریانی که مقصر همه مسائل هستند ابایی ندارند که به رهبری هم ضربه بزنند که این هم آیا ثابت نشد؟!کسانی که هشت سال تباهی و ظلم را تدارک دیدند الان در ستادهای انتخاباتی کدوم آقا جمع هستند؟رنگ عوض کردند مردم فریب نخورید،وقتی کلمات فریبکارانه از آنان می شنوید بدانید با قبلی مشترک هستند.

نماینده اصلاح طلب چهار دوره مجلس گفت:مردم به روستاهای ساده دل و فهیم برسانند که چه کلاهی می خواهند بر سرشان بگذارند،بدانند چه کسانی کشاورزی را خراب کرد و دیدیم گندمی که در دولت اصلاحات خودکفا شده بود در هشت سال وارد کننده شده بودند.

وی گفت:دوباره شرایطی ایجاد نکنیم که کارخانجات یکی پس از دیگری از بین بروند و خفقان ایجاد کنند،ما دوست نداریم نوکر چین و روسیه باشیم !و نمی خواهیم شرایط بردگی کردن کشورها شکل گیرد.

جلودار زاده تصریح کرد:هر سه کاندید رقیب روحانی یکی هستندونگذاریم خط رفاه طلبی در کشور ایجاد شود!،روحانی برای ما یک شخص نیست بلکه یک راه است که کشور را می تواند به توسعه برساند و روحانی اگر موفق نشود خبری از توسعه نخواهد بود !و سقوط در پیش است.

وی تصریح کرد:خاتمی جزء وفادارای از نظام کاری کرده است؟!هر آنچه آبروی فرهنگی،سیاسی و اجتماعی برای کشور بود ایجاد کرد و تفرقه ها را به وحدت تبدیل کرد،یک دولت ،دولت تفرقه انداز است و یک دولت دولت محور وحدت، و نگذاریم شیطان ها به جامعه و قدرت برگردند.

جلودار زاده گفت:طی یک توطئه چند نفر را آورده اند که انتخابات را به دور دوم بکشانند! که ما نباید بگذاریم این اتفاق شکل بگیرد و همه بدانند وجود آنان برای پیشرفت کشور مضر است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi