پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند در ۳۶ بقعه متبرکه استان

به گزارش کرونا نیوز ، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور پیش از ظهر چهار شنبه در نشست خبری افزود: در ۳۶ بقعه متبرکه استان  بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل ها طرح آرامش بهاری اجرا می شود. جنتی پور عنوان داشت: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ماه لغایت ۱۵ فروردین در بقاء مشخص

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33293
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

کرونا :

آغاز طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند  در ۳۶ بقعه متبرکه استان

به گزارش کرونا نیوز ، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور پیش از ظهر چهار شنبه در نشست خبری افزود: در ۳۶ بقعه متبرکه استان  بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل ها طرح آرامش بهاری اجرا می شود.

جنتی پور عنوان داشت: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ماه لغایت ۱۵ فروردین در بقاء مشخص شده برگزار می شود.

جنتی پور با بیان اینکه این طرح از برنامه های ویژه و شاخص است  تاکید کرد: در این مدت ۵۳ روحانی از خارج از استان و ۱۵ روحانی از استان به ارائه خدمات مشاوره ای، مذهبی و … می پردازند.

وی گفت:  آستان مقدس بی بی حکیمه یکی از این بقاعی است که هر ساله پذیرای زائران زیادی از نقاط مختلف کشور و خارج از کشور است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه با اشاره به  اینکه در ایام نوروز  سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زائر آستان مقدس بی بی حکیمه بودند، اظهار کرد: طی یک و نیم سال گذشته بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در حوزه زیرساختی و توسعه آستان مقدس بی بی حکیمه هزینه شده است.

وی به میزان زائرین بقاء متبرکه در سال گذشته اشاره کرد و افزود: بیش از ۵ میلیون نفر طی سال گذشته از بقاء متبرکه استان بازدید کرده اند.
 

سید نور الله جنتی پور

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi