پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کرد

تیم های برق شیراز، اروند خرمشهر، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه از گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کردند. بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار را هادی زرین ساعد ، ساسان شیرمردی، علی جهانگیری ، کریم شاوردی ، محمد نوروزی، عباس عامری، سعید عنافچه ، فرشید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32764
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۵۳

کرونا :

نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کرد

تیم های برق شیراز، اروند خرمشهر، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه از گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کردند.

بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار را هادی زرین ساعد ، ساسان شیرمردی، علی جهانگیری ، کریم شاوردی ، محمد نوروزی، عباس عامری، سعید عنافچه ، فرشید علیزاده، فرشید پاداش، مصطفی نوبخت ، اسماعیل هاشمی نیا تشکیل داد.

تعویض های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این دیدار در دقیقه ۶۰ محمدرضا مظاهری به جای سعید عنافچه زننده گل نفت گچساران در دقیقه ۴۰ بازی به میدان رفت و سهیل صالحی نیز به جای محمدرضا مظاهری که دقایقی بعد از ورود به زمین دچار آسیب دیدگی شد به میدان رفت.

گل تیم نفت و گاز گچساران در دقیقه ۴۰ بازی توسط سعید عنافجه زده شد و گل نفت امیدیه نیز در وقت تلف شده نیمه اول توسط سعید درفشی وارد دروازه تیم نفت امیدیه شد.

تیم نفت و گاز گچساران با این تساوی ۴۴ امتیازی شد و همچنان در رده سوم گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد.

گفتنی است ، قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور بین ۱۲ تیم صعود کننده به مرحله دوم روز چهارشنبه ۱۱/۱۲/۹۵ ساعت ۱۴ در محل روابط عموی سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کرد 12 نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کرد 13 نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کرد 14 نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کرد 15 نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کرد 16 نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کرد 17 نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کرد 18 نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کرد 19 نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کرد 20 نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کرد 21

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi