جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاکید فرماندار گچساران بر برخورد جدی با عرضه مواد آرایشی بهداشتی بصورت دست فروشی و یا تداخل اصناف

  به گزارش کرونا نیوز , ؛رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در جلسه این کمیسیون بر برنامه ریزی و مدیریت بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی بر پایه اطلاعات صحیح بحث قاچاق را مدیریت کرد و در صورت برنامه ریزی صحیح، در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32360
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸

کرونا :

تاکید فرماندار گچساران بر برخورد جدی با عرضه مواد آرایشی بهداشتی بصورت دست فروشی و یا تداخل اصناف
 
به گزارش کرونا نیوز , ؛رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در جلسه این کمیسیون بر برنامه ریزی و مدیریت بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی بر پایه اطلاعات صحیح بحث قاچاق را مدیریت کرد و در صورت برنامه ریزی صحیح، در امرمبارزه با قاچاق موفق خواهیم بود .
فرماندار گچساران با اشاره به ضرورت و اهمیت تعامل و همکاری  بین دستگاهی در برخورد باپدیده شوم قاچاق کالا ، اظهار داشت : با همکاری و تعامل مثبت میان دستگاه های متولی و همچنین برنامه ریزی مناسب می توان شاهد اقدامات موثر و قابل توجهی در این زمینه بود.
عبدالرحیم رحیمی با برشمردن پیامدهای اقتصادی،اجتماعی ،امنیتی و فرهنگی این پدیده شوم تصریح کرد:قاچاق کالا علاوه بر تاثیر منفی بر چرخه اقتصادی جوامع بر اشتغال ،تضعیف تولید ملی و قیمت تولید کالا نیز تاثیر خواهد داشت .
وی نزدیکی شهرستان گچساران به بنادر دیلم ،گناوه ،بوشهر و استانهای جنوبی را باعث تشدید بحث قاچاق کالا و ارز در شهرستان دانست و گفت:شهرستان گچساران به عنوان معبری برای عبور اجناس قاچاق به دیگر استانها و شهرستانها بوده و درصد خیلی کمی در خود شهرستان وجود دارد.
رحیمی از متوقف شدن تعداد ۱۴۵ دستگاه دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت : بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در سال گذشته در این شهرستان کشف شد.
رئیس کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان بیشترین اجناس ضبط شده را  شامل گوشی تلفن همراه، انواع وسایل آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی، پوشاک و سیگار عنوان کرد.
فرماندار گچساران بر تشکیل گروه بازرسی از جمله عوامل بهداشتی و مجامع امور صنفی تاکید کرد و گفت: فروش اقلام بهداشتی، آرایشی و مواد نیروزا با داروهای توهم زا در قالب واحدهای صنفی و یا به صورت دست فروشی به طور جدی برخورد شود
درخواست و پیگیری استقرار نمایندگی گمرک در گچساران، پخش برنامه زنده تلویزیونی در مورد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گشت مشترک ادارات متولی بصورت مستمر از مهمترین مصوبات این نشست بود.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi