جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کارگردانی با سر و صورت باندپیچی شده/ تصادف مانع ادامه راهم نمی شود

به گزارش کرونا نیوز ,، محسن کیانی افزود: متاسفانه در این سانحه رانندگی از ناحیه فک و صورت آسیب دیدم اما با همه این شرایط همان طور که قول داده ام ۱۲ بهمن ماه با حضور مسئولان استانی و کشوری به مناسبت ورود اما به کشور این فلیم را کلید می زنم و این حوادث

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31333
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

کرونا :

کارگردانی با سر و صورت باندپیچی شده/ تصادف مانع ادامه راهم نمی شود

به گزارش کرونا نیوز ,، محسن کیانی افزود: متاسفانه در این سانحه رانندگی از ناحیه فک و صورت آسیب دیدم اما با همه این شرایط همان طور که قول داده ام ۱۲ بهمن ماه با حضور مسئولان استانی و کشوری به مناسبت ورود اما به کشور این فلیم را کلید می زنم و این حوادث ذره ای وقفه در کارم ایجاد نمی کند.

وی بیان کرد» تا کنون ۱۵ بازیگر از تهران و بیش از ۶۵ بازیگر در کهگیلویه و بویراحمد برای این فیلم انتخاب کرده ام  اما تعدادی دیگر را باید انتخاب کنم چرا که این فیلم به ۱۵۰ بازیگر خانم نیاز دارد و بعد از اتمام فیلم ۱۵۰ ستاره را به هنر کشور تحویل می دهم.

صبح  25 دی ماه  این کارگردان هم استانی در حال  برگشت از کلاس تست بازیگری در دهدشت به یاسوج بر اثر تصادف به شدت مجروح شد و بر اثر این حادثه بینی، فک و دندان های این هنرمند هم استانی شکسته است.

محسن کیانی فلیم نامه نویس و کارگردان فیلم "سربازخانه خانم ها" امتیاز این فیلم را به کهگیلویه و بویراحمد داده است و بارها گفته که فیلمم را نمی فروشم.

این کارگردان جوان یاسوجی در مصاحبه های گذشته خود بارها به اصالت و لر بودن خود افتخار کرده و معتقد است استعداد های در خشانی در حوزه هنری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که به دلیل کمبود امکانات نمی توانند در کشور شناخته شوند.

محسن کیانی هدفش از ساخت این فلیم را در درجه اول نشان دادن نقش  و ایثار زنان در دفاع مقدس و همچنین شناشنادن ستاره های بازیگری این استان به هنر کشوربیان کرده است.

توضیح وزارت خارجه درباره فایل مخدوش اظهارات ظریف درباره سردار شهید سلیمانی
دنبال کنید

تصادف این کارگردان جوان کهگیلویه و بویراحمدی نیز در راه شناساندن استعدادهای درخشان استان به هنر کشور اتفاق افتاده است چرا که در تماس های مختلفی که خبرنگار این سایت با وی داشته است هر بار در منطقه ای از جمله مناطق محروم  استان در حال گرفتن تست بازیگری از جوانان و علاقمندان به این هنر بود که به گونه ای امکان آمدن به شهر را نداشتند و مسحن کیانی خود به دیدار انها می رفت.

عکس تصادف محسن کیانی:

کارگردانی با سر و صورت باندپیچی شده/ تصادف مانع ادامه راهم نمی شود 5
 
انتهای پیام/د
منبع:ایل بانو

 

کارگردانی با سر و صورت باندپیچی شده/ تصادف مانع ادامه راهم نمی شود 6کارگردانی با سر و صورت باندپیچی شده/ تصادف مانع ادامه راهم نمی شود 5

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi