پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

هشدار امام جمعه چرام به حامیان فتنه/آستانه ی صبر مردم کشور و جوانان انقلابی اندازه ای دارد

به گزارش کرونا نیوز , حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان کرد: اسلام کار کردن را در ردیف عبادت ها قرار داده و کسی که برای کسب روزی حلال تلاش کند،نزد خداوند از عابد بیکار با فضیلت تر است.   امام جمعه چرام افزود:انقدر فرهنگ کار نزد دین اسلام و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30560
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

کرونا :

هشدار امام جمعه چرام به حامیان فتنه/آستانه ی صبر مردم کشور و جوانان انقلابی اندازه ای دارد

به گزارش کرونا نیوز , حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان کرد: اسلام کار کردن را در ردیف عبادت ها قرار داده و کسی که برای کسب روزی حلال تلاش کند،نزد خداوند از عابد بیکار با فضیلت تر است.

 

امام جمعه چرام افزود:انقدر فرهنگ کار نزد دین اسلام و پیامبرش اهمیت داشت،که حتی دست کارگری را میگرفت و می فرمودند این همان دستی است که خداوند و پیامبرش آن را دوست دارد.

 

افشار به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸اشاره کرد و اظهار داشت:در انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی در سال ۸۸بیش از ۸۵ درصد مردم در پای صندوق های رأی حضور پیدا کرده و حدود ۴۰میلیون رأی به نظام اسلامی داده شد.

وی افزود: میان نامزد اول و دوم حدود ۱۱میلیون اختلاف بوده که نامزد دوم و چهارم نتیجه رأی مردم را در پای صندوق های نپذیرفته و سرآغاز فتنه ای حدودا ۸ماهه در ایران اسلامی شدند.

امام جمعه چرام با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی و و سفارتخانه های غربی و عربی چنین فتنه ای را حمایت و شتیبانی کرده ،گفت:دشمنان این نظام ،فتنه سال ۸۸را به شدت حمایت کرده و با شعارهای به ظاهر انتخاباتی به تقابل با نظام و توهین به مقدسات برخاستند.

 

افشار افزود:فتنه ۸۸حاصل اتاق فکر کانون ها و نظریه پردازان صهیونیسمی قبل از (جرج سوروس) بوده و نعمت حضور مردم در ۹دی ماه ماهیت فتنه گران را به همگان نشان داد.نهایتا مردم در ۹دی ماه ۸۸با حضور ۴۰میلیونی خود توطئه دشمنان این نظام و عوامل داخلی را خنثی کردند؛مدیریت مدبرانه رهبر  معظم انقلاب نیز باعث سربلندی کشور اسلامی ایران در این امتحان سخت شد.

دستگیری ۳ تن از عناصر تروریست ضد انقلاب در شمالغرب کشور
دنبال کنید

 

افشار افزود:در این دولت بعضی از عوامل فتنه در بدنه ی نظام هستند که همانند کودتایی که در ترکیه صورت گرفت،نباید از این افراد استفاده کرد.

 

امام جمعه چرام اضافه کرد:اما افراد خاص بی بصیرت سخن از آزادی عوامل فتنه سر داده که باید به این افراد هشدار داد ،آستانه ی صبر مردم کشور و جوانان انقلابی اندازه ای دارد.

 

وی در اخر به حضور با شکوه مردم چرام در روز ۹دی ماه اشاره کرد و گفت امسال نیز همانند هر سال با سپاس و شکر گزاری از ماهیت فتنه گران در مراسم این روز شرکت خواهیم کرد و تجدیدی مجدد با امام ،رهبری خواهیم داشت.

 

منبع: سایت تحلیلی چرام

انتهای پیام/ج/۲۰۰

 

اخبار مرتبط

  • آقای استاندار استخدام های غیرقانونی را مانع نشوید به گونه ای دیگر سخن می گویم


  • کسانی که بسیج را افراطی میدانند،همراه دشمنان هستند


  • دولت در بحث برجام بیانات رهبری را فصل الخطاب بداند

هشدار امام جمعه چرام به حامیان فتنه/آستانه ی صبر مردم کشور و جوانان انقلابی اندازه ای دارد 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi