پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه یاسوج سرانجام تسلیم مطالبه دانشجویان شد

به گزارش کرونا نیوز , ، نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج ظهر امروز با حضور دسته جمعی در محل ساختمان ریاست دانشگاه خواستار دیدار با رئیس دانشگاه شدند که در ابتدای امر از حضور آنها به محل دفتر ریاست ممانعت شد. بنا به گفته دانشجویان حاضر در محل ساختمان ریاست دانشگاه، بعد از پیگیری های به عمل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30255
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

کرونا :

رئیس دانشگاه یاسوج سرانجام تسلیم مطالبه دانشجویان شد

به گزارش کرونا نیوز , ، نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج ظهر امروز با حضور دسته جمعی در محل ساختمان ریاست دانشگاه خواستار دیدار با رئیس دانشگاه شدند که در ابتدای امر از حضور آنها به محل دفتر ریاست ممانعت شد.

بنا به گفته دانشجویان حاضر در محل ساختمان ریاست دانشگاه، بعد از پیگیری های به عمل آمده و مشخص شدن اینکه رئیس دانشگاه دردفتر خود حضور ندارد؛ تماس هایی که نمایندگان بسیج دانشجویی با وی داشتند قرار شد از سوی مسئول دفتر ریاست دانشگاه جهت برگزاری جلسه ای با حضور تشکل های دانشجویی دانشگاه هماهنگی های لازم انجام شود.

لازم به ذکر است همین نظر ریاست دانشگاه نیز به گفته دانشجویان ابتدا به وسیله دفتر ریاست رو به سمت خاموشی و یا نادیده گرفتن و رد کردن دانشجویان پیش رفت که بعد از حضور چند ساعته دانشجویان و اصرار بر مطالبه گری خود نهایتا کار به سرانجام رسید.

همچنین صحبت های این جمع دانشجویی نشان می داد که مطالبه به حق آنها به جهت خفقان موجود در دانشگاه برای برگزاری برنامه ها و کارهای تشکیلاتی، وقایع ۱۶ آذر در این دانشگاه و بی پاسخ ماندن مطالبات دانشجویی و به خصوص نامه سرگشاده بسیج دانشجویی و بی پاسخ ماندن آن انجام گرفت.

در نهایت امر جلسه با تشکل ها به گفته دانشجویان مستقر در محل دفتر ریاست و بنا به قول دفتر ریاست دانشگاه در اواسط هفته آینده برگزار خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/۲۰۰

رئیس دانشگاه یاسوج سرانجام تسلیم مطالبه دانشجویان شد 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi