شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

  به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، جلسه ساماندهی امور جوانان ورزش استان برگزار شد . در این نشست که با حضور مدیر کل ورزَش و جوانان استان ،معاون فرهنگی و امور جواتان و کارشناسان حوزه فرهنگی و امور جوانان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26866
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲:۴۱

کرونا :

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

 

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، جلسه ساماندهی امور جوانان ورزش استان برگزار شد .
در این نشست که با حضور مدیر کل ورزَش و جوانان استان ،معاون فرهنگی و امور جواتان و کارشناسان حوزه فرهنگی و امور جوانان در محل دفتر ایزد پور برگزار شد ،جهانبخش ایزد پورطی سخنانی از تلاش های صورت گرفته در این حوزه تقدیر و خواستار حمایت بیشتر از حوزه جوانان شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان نبود اعتبارات لازم در این حوزه را مشکل اصلی ورزش و جوانان استان برشمرد و بر مشارکت دستگاههای اجرایی و نهادها در حل مشکل و معضلات جوانان تاکید کرد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان از حمایت های وزیر محترم ورزش و جوانان کشور از حوزه جوانان تقدیر و تشکر کرد و افزود: با تلاش شبانه روزی دکتر گودرزی شعار ورزش پاک ،معنوی ومعرفتی در ورزش کشور تحقق یافته است.
مدیرکل ورزش وجوانان استان ادامه داد : با کار علمی وتخصصی نظام ورزشی کشور در حال شکل گرفتن است و با برگزاری کلاسهای علمی و تخصصی و حمایت مسئولین کشوری ،ورزش کشور از حالت سنتی به شکل علمی ونظام مند در خواهد آورد .
ایزدپور ضمن تقدیر وتشکر از همه مدیران ورزش کشور افزود: امید است با مشارکت فعال وتلاش مدیران ودست اندرکاران ورزش کشور ،گامهای اساسی در تحقق ورزش پاک معنوی ومعرفتی که شعار وزیر ورزش و جوانان کشور نیز می باشد برداشته شود و این نیازمند عزم جدی و مشارکت همه مسئولین کشوری و مدیران کل ورزش کشور و استانها است.
وی بر ارتقای سهم ورزش در تولید ناخالص ملی و رونق اقتصاد و دانش بنیان ورزش با ترویج گفتمان در حوزه اقتصاد مقاومتی تاکید و برجلب مشارکت خیرین و سازمانهای مردم نهاد تاکید شد.
مدیرارشد ورزش استان جوانان را سرمایه ها و بازوان توانمند نظام و انقلاب برشمرد و حضور این قشر را عامل پیشرفت ایران اسلامی ذکر نمود.
جهانبخش ایزد پور، کار ،مسکن و ازدواج را سه مشکل اصلی جوانان استان ذکر نمود و از مسئولین استانی و کشوری خواست در جهت رفع مشکلات جوانان با اداره کل ورزش و جوانان استان همکاری نمایند
مدیر کل ورزش و جوانان استان بر نظارت مستقیم ومستمر برفعالیت باشگاهها ورزشی در سطح استان تاکید و از رتبه بندی باشگاههای ورزشی استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد با حمایت همه جانبه از حوزه فرهنگی و امور جوانان مشکل ورزش استان نیز مرتفع خواهد شود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi