جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

چهل و دو نمازخانه در آموزش و پرورش گچساران وجود دارد

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: اداره آموزش و پرورش گچساران دارای ۴۲ نمازخانه در سطح مدارس این شهرستان است.   سید ظهیرالدین پورالحسینی امشب در نخستین جلسه شورای اقامه نماز گچساران اظهار کرد: با توجه به لزوم برپایی نمازهای جماعات در مدارس و استفاده از روحانیون برای اقامه نماز در حال حاضر افزون بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26629
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

کرونا :

چهل و دو نمازخانه در آموزش و پرورش گچساران وجود دارد

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: اداره آموزش و پرورش گچساران دارای ۴۲ نمازخانه در سطح مدارس این شهرستان است.

  سید ظهیرالدین پورالحسینی امشب در نخستین جلسه شورای اقامه نماز گچساران اظهار کرد: با توجه به لزوم برپایی نمازهای جماعات در مدارس و استفاده از روحانیون برای اقامه نماز در حال حاضر افزون بر ۳۸ روحانی خواهر و بردار به در آموزش و پرورش به امر برپایی نماز  مشغول هستند.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به ۳۰ نفر دیگر برای اقامه نماز در مدارس نیاز دارد، گفت: در این خصوص موانعی وجود دارد که به سطح تحصیلی حوزه بر می‌گردد که امیدواریم به زودی این نیاز برطرف شود.
مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اهمیت نماز در مدارس عنوان کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش گچساران دارای ۴۲ نمازخانه بوده که از این تعداد ۱۸ نمازخانه نیاز به فرش و سجاده دارد.
پورالحسینی ادامه داد: البته در برخی از مدارس نیز کلاس‌های فاقد استفاده  نیز با تغییراتی به نمازخانه تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه طی سال گذشته اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی احداثی در امر نمازخانه‌ها هزینه شده است، افزود: با این هزینه ۳ نمازخانه ه با میانگین زمانی دو ماهه احداث و به بهره‌برداری رسید.
پورالحسینی یادآور شد: از این تعداد فضا یک مورد در ساختمان مرکزی آموزش و پرورش و دو نمازخانه دیگر در روستاهای خیرآباد و پشه‌کان احداث شده است.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi