پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح درمانگاه‌های بی‌بی‌حکیمه ۱ و بینکدر حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ، رییس روابط این شرکت با اعلام این خبر گفت : با اختصاص 13 میلیارد ریال اعتبار ، درمانگاه‌های بی‌بی‌‌حکیمه 1 و بینک به بهره‌برداری رسیدند. ساسان حبیبی نژادتوجه به سلامت کارکنان را در افزایش بهره وری بسیار مهم توصیف کرد و گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22896
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

کرونا :

افتتاح درمانگاه‌های بی‌بی‌حکیمه ۱ و بینکدر حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ، رییس روابط این شرکت با اعلام این خبر گفت : با اختصاص 13 میلیارد ریال اعتبار ، درمانگاه‌های بی‌بی‌‌حکیمه 1 و بینک به بهره‌برداری رسیدند.
ساسان حبیبی نژادتوجه به سلامت کارکنان را در افزایش بهره وری بسیار مهم توصیف کرد و گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط سازمان بهداشت و درمان ضامن سلامتی کارکنان صنعت نفت وخانواده ها ی آنان است و پروژه ساخت و تجهیز درمانگاههای بی بی حکیمه 1 و بینک هرکدام در مساحتی به وسعت 275 متر در همین راستا انجام شده است.
حبیبی نژاد افزود : اختصاص 13 میلیارد ریال اعتبار ،برای ساخت درمانگاه‌های بی بی حکیمه 1 و بینک گامی دیگر جهت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به خانواده بزرگ صنعت نفت می باشد .
حبیبی نژاد گفت : اعتبار پروژه‌های مذکور از محل اعتبارات پروژه‌های غیر عمرانی وزارت نفت تامین شده است .
درمانگاه بی‌بی‌حکیمه 1 با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در مدت زمان 1 سال کاری و درمانگاه بینک نیز با اعتباری بالغ بر 86 میلیارد ریال در مدت زمان 5ماه کاری احداث و به بهره‌برداری رسیده است .
حبیبی‌نژادافزود : این واحدهای درمانی مجهز به داروخانه ، انبار دارویی ، اتاق بستری موقت ، اتاق اورژانس و احیا ، اتاق استراحتگاه پزشکان، سیستمهای سرمایشی و گرمایشی و سایر امکانات می‌باشد .

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های بزرگ بهره‌بردار نفت و گاز مناطق نفتخیز جنوب می باشد که در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر فعالیت عملیاتی دارد . و قرار گرفتن تلمبه‌خانه عظیم نفت گوره و چند راهه بزرگ نفت خام صادراتی ایران در نزدیکی بندر گناوه ، این شرکت را به یکی از قطب های مهم تولید و صدور نفت خام تبدیل کرده است .

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi