سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجمع عمومی انجمن خبرنگاران گچساران برگزار شد / منشور اخلاقی باید امضا شود

مجمع عمومی انجمن خبرنگاران گچساران با حضور مسئولان این انجمن، فعالان عرصه رسانه، اعضای این انجمن و خبرنگاران در شهر گچساران از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این جلسه مسئولان انجمن  خبرنگاران گچساران پیرامون کارکردهای ی این نهاد صحبت کرده و نیز بیان داشتند که در این مدت انجمن خبرنگاران دستاوردهای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19103
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

کرونا :

مجمع عمومی انجمن خبرنگاران گچساران برگزار شد / منشور اخلاقی باید امضا شود

مجمع عمومی انجمن خبرنگاران گچساران با حضور مسئولان این انجمن، فعالان عرصه رسانه، اعضای این انجمن و خبرنگاران در شهر گچساران از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این جلسه مسئولان انجمن  خبرنگاران گچساران پیرامون کارکردهای ی این نهاد صحبت کرده و نیز بیان داشتند که در این مدت انجمن خبرنگاران دستاوردهای خوبی در عرصه‌های مختلف داشته است.

رئیس انجمن خبرنگاران  گفت: این انجمن در حال گرفتن مجوزهای لازم و ثبت قانونی انجمن خبرنگاران است و در آینده شاهد ثبت آن خواهیم بود.

وی افزود : قرار است که خبرنگاران درجه بندی شده و بر اساس فعالیت این درجه بندی صورت بگیرد که هم باعث انسجام و هم رقابت سالم در بین خبرنگاران می شود.

در ادامه جلسه مجمع عمومی امروز در مورد منشور اخلاقی که توسط انجمن آماده شده بود نقد و بررسی های لازم صورت گرفت و مخالفین و موافقین این منشور به نکات مهمی اشاره کردند که توسط مسئولین انجمن یا قانع شده و یا در دست بررسی قرار گرفت.

با توجه به برگزاری مجمع عمومی خبرنگاران گچساران در شنبه پیش روی خبرنگارانی که برای  حضور در مجمع عمومی دعوت شده بودند ، متن پیش نویس منشور اخلاقی انجمن منتشر شد.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

وروجك شنبه , 25 مهر 1394 - 16:00

به به خیلی هم عالی…حالا من درجه ام چی هس!!!!

logo-samandehi