پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

لالایی حضرت علی اصغر طفل شش ماهه کربلا امروز و در نخستین جمعه از ماه محرم در گچساران

مسجد صاحب الزمان و سالن بسیج گچساران  امروز شاهد حضور شیرخوارگان ، مادران داغدار و طفلان معصومی بود که با سربندهای منقش به نام زیبای یا زهرا (س) یا علی اصغر (ع) و ملبس به لباس های سبز به یاد کوچکترین شهید کربلا ناله می کردند. مادران داغدار همچنین کودکان و طفلان شیرخوار خود را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19087
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

کرونا :

لالایی حضرت علی اصغر طفل شش ماهه کربلا امروز و در نخستین جمعه از ماه محرم در گچساران

مسجد صاحب الزمان و سالن بسیج گچساران  امروز شاهد حضور شیرخوارگان ، مادران داغدار و طفلان معصومی بود که با سربندهای منقش به نام زیبای یا زهرا (س) یا علی اصغر (ع) و ملبس به لباس های سبز به یاد کوچکترین شهید کربلا ناله می کردند.
مادران داغدار همچنین کودکان و طفلان شیرخوار خود را بر روی دستان پرمهر خود گرفتند و به یاد علی اصغر، حسین (ع) و حضرت رباب (س) ناله کردند و زیباترین جلوه معرفت و عشق را به یادگار گذاشتند.
امروز هر مادری با چشمان گریان و فریاد یا حسین (ع ) سعی داشت تا طفل شیرخوار خود را زائر ضریح گهواره علی اصغر کند بلکه شفای دو عالم فرزند خود را در این روز عزیز تضمین کند.
در این میدان عشق امروز هر کس به طریقی دل در گرو معبود و مولای خود می داد مادری که گونه های پراشکش را بر سیمای خاموش و گریان فرزند کوچکش می گذاشت و آن یکی مادر گیسوپریشانی که فرزند معلول شیرخوارش را برای شفا در حرم امن مکتب حسین (ع) آورده بود و آرزوی شفایش می کرد.
در این مراسم باشکوه نیز مداحان در وصف کودک شش ماهه دشت کربلا برای شرکت کنندگان و مادران داغدار مکتب حسین نوحه سرایی کردند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi