سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
به روز باشید، هر لحظه و هر کجا با سایت خبری و تحلیلی عصر وطن

به روز باشید، هر لحظه و هر کجا با سایت خبری و تحلیلی عصر وطن معرفی یک سایت خبری و تحلیلی قدرتمند به نام عصر وطن در دنیایی که هر ثانیه، خبری جدید منتشر می‌شود و انسان در زیر طوفانی از اطلاعات و اخبار مختلف قرار دارد، دسترسی به اطلاعات دقیق و به موقع اهمیتی

خرید سود پرک با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

خرید سود پرک با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خرید سود پرک، به عنوان ماده‌ای کلیدی در بسیاری از فرآیندهای صنعتی، گامی مهم در جهت رونق تولید و ارتقای کیفیت محصولات به شمار می‌رود. در هنگام خرید این ماده، توجه به برخی نکات کلیدی، مانند کیفیت، قیمت، بسته‌بندی، و تأمین‌کننده، از اهمیت بالایی برخوردار است.

ناگفته‌های مهم از حمله انتقامی سپاه به اسرائیل/ گزارش ویژه

در حالی که سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات قدیمی خود استفاده کرد، رژیم صهیونیستی ناچار شد هر آنچه خودش و شرکای دیگرش داشتند را برای دفاع در برابر حمله پرحجم ایران بکار بگیرد که همین، موجب افشای اطلاعات مختلفی از توان عملیاتی آنها شد.

دروغ‌های شاخدار صهیونیستها/ هاگاری یا «گوبلز اسرائیل»؟

امروزه جنگ روانی به یکی از ابعاد جدایی ناپذیر جنگ‌ و درگیری‌های نظامی مبدل شده است. هرچه میزان دستیابی واحدهای سیاسی به اهداف تعیین شده در میدان نبرد پایین‌تر بیاید، منطقاً میزان توسل و نیاز به جنگ روانی و دروغ‌پردازی هم بیشتر می‌شود.

پوتین در گفتگو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود

رئیسی در گفتگو با پوتین با بیان اینکه عملیات “وعده صادق” با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شده است، تاکید کرد: قاطعانه اعلام می‌کنیم هرگونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد.

ژئوممبران و استفاده از آن در استخرهای کشاورزی و صنعتی

ژئوممبران و استفاده از آن در استخرهای کشاورزی و صنعتی : ۱.ژئوممبران یک پوششی است که می تواند بر روی سطح آب استخرها قرار ‌گیرد تا از ورود علف‌های هرز و حشرات به داخل آب جلوگیری کند. ۲٫این پوشش باعث افزایش بهره‌وری استخرها می‌شود و شرایط بهتری برای رشد ماهی و دیگر آبزیان فراهم می‌کند.

رهبر انقلاب: توفیق ملت ایران در وحدت کلمه است

رهبر انقلاب اسلامی در خطبه نماز عید فطر فرمودند: من بر «وحدت کلمه» تأکید میکنم. مردم عزیز، جوانان عزیز، فعّالان سیاسی، فعّالان اجتماعی، فعّالان رسانه‌ای! بدانید توفیق در توحید کلمه است، توفیق در وحدت کلمه‌ی ملّت ایران است.

سپاه: مجازات پشیمان‌کننده صهیونیست‌ها تحقق خواهد یافت

سپاه در پیامی از حضور دشمن‌شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین‌های تشییع و خاک‌سپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تأکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان‌کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.

پول درآوردن در خانه توسط مدرس ها و متخصصین

پول درآوردن در خانه توسط مدرس ها و متخصصین پول درآوردن در خانه با ارائه خدمات تخصصی خود به عنوان مشاور یا مدرس پول درآوردن در خانه با ساده ترین روش ها ، برای یک مدرس یا متخصص ممکن است. یک مدرس یا متخصص می‌تواند از خانه پول در بیاورد از طریق فراهم کردن خدمات

امام خامنه‌ای: رژیم صهیونیستی سیلی خواهد خورد

رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند: شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد و این رژیم به زوال و انهدام نزدیک خواهد شد. تلاش‌های مذبوحانه همچون اقدامی که در سوریه مرتکب شدند آنها را از شکست نجات نخواهد داد.

logo-samandehi