پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شبیه‌سازی سیاسی جنگ ستارگان

شبیه‌سازی با جنگ چالدران: نیروهای اصلاح‌طلب با سلاح قلم و کاغذ و روزنامه و پرتاب قلم و دوات و مقاله وارد نبرد می‌شوند و نیروهای تندروی اصولگرا با هرچه در دست دارند و دم دست‌شان می‌آید حمله می‌کنند. برای دانستن نتیجه احتمالی این نبرد باید به بازی سنگ قیچی کاغذ اشراف داشته باشید. اگر ما

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9535
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸

کرونا :

شبیه‌سازی سیاسی جنگ ستارگان

شبیه‌سازی با جنگ چالدران:

نیروهای اصلاح‌طلب با سلاح قلم و کاغذ و روزنامه و پرتاب قلم و دوات و مقاله وارد نبرد می‌شوند و نیروهای تندروی اصولگرا با هرچه در دست دارند و دم دست‌شان می‌آید حمله می‌کنند. برای دانستن نتیجه احتمالی این نبرد باید به بازی سنگ قیچی کاغذ اشراف داشته باشید. اگر ما کاغذ بیاوریم و آنها سنگ، ما برنده‌ایم اما اگر ما کاغذ بیاوریم و آنها قیچی، آن وقت آنها برنده‌اند.

شبیه‌سازی با نبرد استالینگراد:

روزنامه‌های اصولگرا حملات یکپارچه و هماهنگ و مداومی روی روزنامه‌های اصلاحات انجام می‌دهند. حملات بلاانقطاع و یکپارچه است. اما با مقاومت اهالی اصلاحات کم‌کم خستگی و ناامیدی بر نیروهای اصولگرا رخنه کرده و از مواضع شان عقب‌نشینی می‌کنند. با این حال برنده اصلی این نبرد آن جناحی است که سمج‌تر است.

شبیه‌سازی حماسه ملبورن:

اول تحت فشار شدید دو گل می‌خوریم. اخراجی می‌دهیم کارت زرد می‌گیریم. همه حملات روی دروازه ما خواهد بود. بعد روی اتفاق و با استفاده از غفلت رقیب دو گل خورده را در دقایق پایانی جبران می‌کنیم. در پایان همین طور که رقیب انتخاباتی مات و مبهوت و خسته نشسته زمین و به برگشت ما به مسابقه خیره شده ما دور افتخار می‌زنیم. مردم می‌ریزند توی خیابان و بازگشت ما را جشن می‌گیرند. در این روش بخت و اقبال سیاسی و نیز استفاده به موقع از فرصت‌ها مهم‌ترین پارامتر است.

شبیه‌سازی جنگ ستارگان:

کلا نبردی علمی – تخیلی و دور از ذهن شهروندان رخ می‌دهد. هر یک از طرفین دارای سلاح‌های عجیب غریبی هستند که با پیش رفتن نبرد کم‌کم رو می‌کنند. هر اتفاق و ماجرایی به واسطه تخیلی بودن ماجرا امکان‌پذیر است و اصلا از بروز هیچ حادثه‌یی نباید شوکه یا هیجان زده شوید. پیروز احتمالی این نبرد هنوز مشخص نیست. این نبرد به صورت سریالی بوده و تا سال‌ها ادامه خواهد داشت.

جلسه کمیته مراسمات دهه فجر در شهرستان گچساران
دنبال کنید

شبیه‌سازی شهرآورد پایتخت:

قبل از شروع رقابت هردو جناح و هر دو تیم برای هم کری می‌خوانند و یکدیگر را به نبرد دعوت می‌کنند اما در حین رقابت متوجه می‌شوید هیچ کدام چیزی در چنته ندارند و همه‌اش شعار بوده. اغلب مبارزه دو جناح بدون برنده بوده و در صورتی که یک جناح برنده شود یا برد شانسی بوده یا بر اثر اشتباه داوری رخ داده. نه تکنیک و تاکتیک و برنامه.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi