شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمادگی برای راه‌اندازی کتابخانه عمومی در بی بی حکیمه خاتون(س) اعلام کرده‌ایم

فرزین بهمنی آزاد  اظهار داشت: در دیداری که با مدیرکل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد داشتیم، قرار شده که در برخی بقاع متبرکه گچساران کتابخانه‌های عمومی احداث و راه‌اندازی کنیم. وی بیان کرد: در این دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی از ما درخواست کرد که برای احداث کتابخانه‌ عمومی در امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9436
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

کرونا :

آمادگی برای راه‌اندازی کتابخانه عمومی در بی بی حکیمه خاتون(س) اعلام کرده‌ایم

فرزین بهمنی آزاد  اظهار داشت: در دیداری که با مدیرکل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد داشتیم، قرار شده که در برخی بقاع متبرکه گچساران کتابخانه‌های عمومی احداث و راه‌اندازی کنیم.

وی بیان کرد: در این دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی از ما درخواست کرد که برای احداث کتابخانه‌ عمومی در امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) که شاخص‌ترین امام‌زاده در سطح استان بوده، همکاری کنیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران عنوان کرد: ما آمادگی خود را برای راه‌اندازی کتابخانه عمومی در امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) اعلام کرده‌ایم و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

بهمنی خاطرنشان کرد: در صورت تأمین اعتبار کتابخانه عمومی در سایر بقاع متبرکه شاخص در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بقاع متبرکه گچساران کتابخانه عمومی وجود ندارد، تأکید کرد: احداث کتابخانه عمومی در بقاع متبرکه شهرستان امری بسیار مهم و ضروری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران تصریح کرد: احداث کتابخانه عمومی در بقاع متبرکه شهرستان سبب ترویج فرهنگ دینی در میان خانواده‌ها به ویژه نسل نوجوانان و جوانان می‌شود و انتظار داریم که در این زمینه مسئولان دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های فرهنگی با ما همکاری کنند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi