جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ما توانستیم راه‌های نفوذ تیم نفت و گاز را ببندیم

نادر دست‌نشان عصر امروز در نشست خبری پس از بازی با نفت و گاز گچساران در هفته هشتم لیگ دسته اول، اظهار داشت: ابتدا به نفت و گاز گچساران و سرمربی آن عباس چمنیان تبریک می‌گویم که بازی خوبی به نمایش گذاشتند. وی با اشاره به اینکه تیم نفت و گاز در این دیدار ۹۰

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9358
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴

کرونا :

ما توانستیم راه‌های نفوذ تیم نفت و گاز را ببندیم

نادر دست‌نشان عصر امروز در نشست خبری پس از بازی با نفت و گاز گچساران در هفته هشتم لیگ دسته اول، اظهار داشت: ابتدا به نفت و گاز گچساران و سرمربی آن عباس چمنیان تبریک می‌گویم که بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه تیم نفت و گاز در این دیدار ۹۰ دقیقه هجومی بازی کرد و بازی زیبایی ارائه دادند، افزود: در این دیدار ما توانستیم راه‌های نفوذ تیم نفت و گاز را ببندیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در این دیدار توانستیم آنچه را که از قبل به دنبال آن بودیم، در زمین مسابقه عملی کنیم و به هدفی که داشتیم برسیم.

دست نشان با بیان اینکه ما در این دیدار روز سختی داشتیم و می‌دانستیم نفت و گاز تیم خوبی است، خاطرنشان کرد: ما در این دیدار ۵ بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

وی با بیان اینکه در این بازی برای مساوی نیامده بودیم، تصریح کرد: من همیشه به دنبال پیروزی هستم و در این دیدار با برنامه بازی کردیم و به دنبال مساوی نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: ما قبل از بازی روی نقاط ضعف تیم نفت و گاز کار کرده بودیم و نقاط ضعف این تیم را شناسایی کرده‌ بودیم.

دست نشان درباره همکاری امیر قلعه ‌نوعی با تیم نساجی مازندران، گفت: قلعه ‌نوعی دوست پرهام مالک نساجی بوده و در کارهای فنی تیم دخالتی نمی‌کند.

وی به میزبانی تیم نفت و گاز گچساران اشاره و عنوان کرد: هواداران نفت و گاز در این دیدار من را شرمنده کردند و قبل از بازی وقتی که کانون هواداران این تیم به استقبال ما آمدند، بسیار خوشحال شدم.

دست نشان ابراز کرد: گچساران هواداران با فرهنگی دارد و کارهای فرهنگی هواداران این تیم باید در سایر تیم‌ها نیز اجر شود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi