پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

به نتیجه مساوی فکر نمی کنیم بلکه به دنبال کسب پیروزی پرگلی هستیم

عباس چمنیان در جمع اصحاب رسانه افزود: از ابتدای لیگ به سخت بودن همه بازیها اشاره کردیم و اینکه تیمها باتوجه به خواسته های متفاوتی که دارند برای رسیدن به اهدافشان تلاش فراوانی می کنند.با توجه به موقعیت تیم نفت گچساران نگاه فینال گونه ایی به این بازی داریم و باوجود بازی سخت و نزدیک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9315
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹

کرونا :

به نتیجه مساوی فکر نمی کنیم بلکه به دنبال کسب پیروزی پرگلی هستیم

عباس چمنیان در جمع اصحاب رسانه افزود: از ابتدای لیگ به سخت بودن همه بازیها اشاره کردیم و اینکه تیمها باتوجه به خواسته های متفاوتی که دارند برای رسیدن به اهدافشان تلاش فراوانی می کنند.با توجه به موقعیت تیم نفت گچساران نگاه فینال گونه ایی به این بازی داریم و باوجود بازی سخت و نزدیک همانند همه دیدارهای این فصل نه تنها به نتیجه مساوی فکر نمی کنیم بلکه به دنبال کسب پیروزی پرگلی هستیم.

چمنیان تیم نساجی را مدعی صعود به لیگ برتر دانست و تصریح کرد: تیم نساجی با قدمت بیش از نیم قرن در فوتبال کشور با رویکرد مدیریت جدید این باشگاه نگاه متفاوت تری نسبت به سالهای گذشته از خود نشان داده است که از مربی باتجربه و شناخته شده فوتبال کشور بهره می برد و هفته قبل تیم مدعی مس کرمان را شکست داده وبا روحیه مناسب درمقابل تیم نفت گچساران قرار خواهد گرفت که این خود انگیزه و تلاش بازیکنان ما را برای جبران سه هفته اخیر بیشتر می کند.

وی ادامه داد: اگرچه همچنان با مصدومیت بازیکنان باتجربه تیم، مواجه هستیم اماتدابیر ویژه ایی برای این بازی اندیشیده ایم تا با جلوگیری از ادامه دارشدن ناکامی های اخیر دوباره پیروزی به اردو تیم نفت گچساران بازگردد.

چمنیان افکار تاکتیکی مربی تیم حریف را مبهم ندانست و اظهارداشت: تیم نساجی مازندران فوتبال فیزیکی و سرعتی را در دستور کارخود دارد که با نفرات زیاد در میانه زمین بازی درگیرانه ایی به نمایش می گذارد که نیز همچنین از نقاط قوت این تیم است ، که بازی فیزیکی حریف را با بازی تاکتیکی مان خنثی خواهیم کرد و همچون دیدارهای گذشته در کارهای فیزیکی هم موفق خواهیم بود.

مربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران داشتن مشکل روحی و روانی را بی اساس عنوان کرد و یادآورشد:تنها مشکل ما تعدد مصدومیت بازیکنانمان است که بازیکنان جایگزین تیم با وجود جوانی از انگیزه بالایی برخوردار هستند تا شایستگی های خودشان را در این بازی به اثبات برسانند.

این مربی شاغل در لیگ یک فوتبال کشور ضمن تمجید از حمایت طولانی مدت هواداران تیم نساجی از این باشگاه با وجود حسرت ۱۳ ساله در صعود به لیگ برتر گفت: این رفتار هواداران تیم نساجی مازندران نه تنها باید الگو هواداران تیم نفت گچساران باشد بلکه الگوی بسیار خوبی برای سایر تیمها شود که در هرشرایطی و با وجود ناملایمات زیاد درکنارتیم ماندند و حمایت آنها همواره پشتوانه تیم نساجی بوده است

وی تصریح کرد: مطلوب هرتیمی صعود به لیگ برتر است ولی نباید با عدم صعود فوتبال را تمام شده دانست.

چمنیان دلیل اصلی عدم صعود تیم نساجی به لیگ برتر در طی سالیان گذشته را نداشتن تفکر حرفه ایی و همچنین ساختار حرفه ای دانست و درخصوص شرایط تیم نفت گچساران یادآورشد:با توسعه و تقویت زیر ساخت ها، باشگاه نفت و گاز آینده خوبی برای حرفه ای شدن دارد زیرا تنها دوسال از حضور این تیم در لیگ یک می گذرد.

وی راهکار مناسب برای رسیدن به ساختار یک باشگاه حرف ایی را کم کردن دامنه فعالیت تیم ورزشی تحت پوشش باشگاه دانست و افزود: تعدد تیمها مانع اصلی سرمایه گذاری صحیح و عدم تمرکز بر رشته هایی ورزشی که در این شهر دارای استعدادهای ذاتی فراوان و همچنین استقبال خوب مردمی را دارند می شود.

وی ادامه داد: با سرمایه گذاری در سه یا چهار رشته ورزشی پرطرفدار ضمن کسب موفقیت،فعالیتهابا تمرکز بیشتری دنبال می شود که فوتبال هم در این بین از این شرایط سودمند خواهد شد و بستر حرفه ایی به خود خواهد دید.

چمنیان با بیان اینکه هیچگاه بدنبال کری خواندن برای مربی تیمهای حریف نبوده خاطر نشان کرد: کری خود را در زمین بازی و با عملکرد بازیکنانمان نشان می دهیم.

وی ضمن قدردانی از حمایتهای هواداران پرشور گچسارانی، از اصحاب رسانه و مدیران پرتلاش باشگاه خواستار حمایت و همراهی هستیم تا شخصیت بالای تیم نفت گچساران را به فوتبال کشور نشان دهیم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi