جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح خانه هنرمندان در سالن اجتماعات هلال احمر برگزار می‌‎شود

فیروز حسنی اظهار داشت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و با همکاری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، خانه هنرمندان و هنردوستان در شهرستان گچساران افتتاح می‌شود. وی با اشاره به اینکه خانه هنرمندان گچساران عصر فردا گشایش می‌‎یابد، افزود: آئین افتتاح خانه هنرمندان با حضور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9257
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱

کرونا :

افتتاح خانه هنرمندان در سالن اجتماعات هلال احمر برگزار می‌‎شود

فیروز حسنی اظهار داشت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و با همکاری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، خانه هنرمندان و هنردوستان در شهرستان گچساران افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خانه هنرمندان گچساران عصر فردا گشایش می‌‎یابد، افزود: آئین افتتاح خانه هنرمندان با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات هلال احمر برگزار می‌‎شود.

مدیرعامل خانه هنرمندان گچساران گفت: خانه هنرمندان بستری بوده برای فعالیت تمامی علاقه‌مندان هنر و فرهنگ و با برنامه‌هایی که برای شروع کار این کانون در نظر گرفته شده، امیدواریم در طول سال شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری مطلوب در سطح شهرستان باشیم.

حسنی خاطرنشان کرد: گستره فعالیت خانه هنرمندان شامل همه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد بوده ولی دفتر مرکزی آن در شهرستان گچساران است.

وی تصریح کرد: به‌طور قطع فعالیت خانه هنرمندان و هنردوستان در گچساران سبب پیشرفت سطح فرهنگ و هنر شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi