پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

همایش بزرگ “مقاومت”با حضور باشکوه بسیجیان برگزار می شود

سرهنگ انصاری در گفتگویی با کرونا نیوز با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه به مناسبت هفته بسیج، افزود: در روز ۵ آذر ماه مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین نیز همایش بزرگ “مقاومت” همپای سایر شهرها در گچساران نیز با حضور باشکوه بسیجیان برگزار می شود. وی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8999
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

کرونا :

همایش بزرگ “مقاومت”با حضور باشکوه بسیجیان برگزار می شود

سرهنگ انصاری در گفتگویی با کرونا نیوز با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه به مناسبت هفته بسیج، افزود: در روز ۵ آذر ماه مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین نیز همایش بزرگ “مقاومت” همپای سایر شهرها در گچساران نیز با حضور باشکوه بسیجیان برگزار می شود.

وی با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) در خصوص تشکیل بسیج و اهمیت آن، بسیج را شجره طیبه در جامعه خواند و بیان کرد: بسیج و بسیجی مصداق کاملی از ایثار، رشادت، فداکاری و عشق به پروردگار است.

سرهنگ انصاری،  با تبریک ۳۵ امین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین اظهار کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه، مایه خیر و برکت برای نظام اسلامی است.

این مقام ارشد سپاه شهرستان اضافه کرد: با توجه به جانفشاتی و رشادت ها و حماسه سازهای بی نظیر بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس به کلیه مدیران ادرات پیشنهاد می دهیم که با لباس بسیجی و چفیفه که نماد بسیجی در جنگ بوده است در محل کار حضور پیدا کنند تا مردم بدانند که مدیران ما بسیجی هستند وجلوی ادارات خود را از آثار و تصاویر بسیجیان وهمچنین سنگر آذین بندی بکنند

انصاری فرمانده سپاه گچساران گفت: بسیجیان این ناحیه همیشه آماده و گوش به فرمان ولایت هستند و امسال نیز با حضور پررنگ و اجرای باشکوه برنامه های هفته بسیج، بار دیگر دشمنان را ناامید می سازند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi