شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هیچ تلاش و خدمتی شیرین تر از خدمت به علوم قرانی نیست

امیر نوروزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در گفتگو با کرونا نیوز گفت : مسابقات قرانی برگزیدگان استان در رشته های قرائت ، حفظ ، روخوانی ، تفسیر و صوت در مقاطع سنی ۱۶ تا ۳۰ سال بین برگزیدگان استانی انجام می شود. نوروزی با اشاره به فعالان این عرصه قرانی اظهار کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8825
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

کرونا :

هیچ تلاش و خدمتی شیرین تر از خدمت به علوم قرانی نیست

امیر نوروزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در گفتگو با کرونا نیوز گفت : مسابقات قرانی برگزیدگان استان در رشته های قرائت ، حفظ ، روخوانی ، تفسیر و صوت در مقاطع سنی ۱۶ تا ۳۰ سال بین برگزیدگان استانی انجام می شود.

نوروزی با اشاره به فعالان این عرصه قرانی اظهار کرد: خارج از این مسابقات آنچه مهم می رسد شناخت فعالان در عرصه قرانی است که با کمی دقت نظر می توان برای پرورش استعدادهای رشته های قرانی سرمایه گزاری کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: جوانی که مثلا از سن ۱۶ تا ۳۰ سالگی اش می تواند به مدت ۱۴ سال در این عرصه قرانی فعالیت داشته باشد ، این فرصت مناسبی برای شناخت و پرورش توانایی های او می باشد.

آموزش جوانان راه را برای ما هموار می سازد تا بتوان مسیر مشخصی برای این ۱۴ سال تعیین کرد و برای رسیدن به این مهم باید برنامه ریزی منظمی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: شهرستان گچساران و همچنین فعالان عرصه قرانی در مقایسه با دیگر استانها می دانند و آگاهند که می طلبد آموخته های بیشتری در این عرصه داشته باشیم و این مسابقات باید همه اقشار جامعه را با خود همراه کند و در انتقال مفاهیم قرانی تاثیر داشته باشد.

نوروزی خاطرنشان کرد: هر چیزی که با هنر آمیخته شود انتقال و فهم آن برای مردم آسانتر خواهد بود و امیدوارم این فعالیت ها تداوم داشته باشد.

نوروزی در آخر افزود: در این عرصه قرانی می طلبد که با برنامه ریزی های گسترده تر و وسیع تری به این رخداد نگاه کرد که قطعا بهره بیشتری از آن خواهیم برد که هیچ تلاش و خدمتی شیرین تر از خدمت به علوم قرانی نیست.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi