پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست خبری بدون امنیت در بازی های فوتبال نفت و گاز گچساران

چند بازی اخیر فوتبال نفت و گاز گچساران را می توان یکی از بد بیاری ها و خوش شانسی های این تیم گفت ولی این تیم بدون مشکل هم نبوده است. مدتی بود که نشست های خبرنگاران با مربیان و بازیکنان تیم ها در سالن کوچکی برگزار می شد و در ناامنی محض و با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8583
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲

کرونا :

نشست خبری بدون امنیت در بازی های فوتبال نفت و گاز گچساران

چند بازی اخیر فوتبال نفت و گاز گچساران را می توان یکی از بد بیاری ها و خوش شانسی های این تیم گفت ولی این تیم بدون مشکل هم نبوده است.

DSC05463

مدتی بود که نشست های خبرنگاران با مربیان و بازیکنان تیم ها در سالن کوچکی برگزار می شد و در ناامنی محض و با وجود تماشاگر در نشست ها سوالات خبرنگاران هم ته دلشان می ماند.

با تلاشهای مستمر و خوب یکی از دوستانمان بنام امین دهقان مشکل این سالن حل شد و به سالن بزرگتری منتقل شدیم که جای تشکر هم دارد ولی همچنان ناامنی در این نشست ها رخنه کرده است بگونه ای که این هفته در چند نوبت صدای خبرنگاران در نطفه بسته شد و عده ای از تماشاگران به داخل سالن نشست خبری آمدند و به بهانه خداحافظی با مربی تیم نفت و گاز گچساران نظم جلسه را بهم زدند .

این عمل آنها با برخورد خبرنگاران همراه شد که بجای عذرخواهی ، پافشاری این افراد باعث شد تا چمنیان سالن نشست خبری را ترک کند.

جای یک سوال از مسئولین برگزاری مسابقات فوتبال گچساران خالی است وآن اینکه اهمیت امنیت خبرنگاران برایشان شناخته شده است یا نه ؟

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi