پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه شورای اداری مهرماه گچساران تشکیل شد

عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به در پیش بودن هفته پدافند غیرعامل، اظهار کرد: پدافند غیرعامل در همه امور از جمله زیربنایی، سایبری و امنیت عمومی نقش و تأثیر بسزایی دارد. وی با اشاره به اینکه ۳ تا ۸ آبان‌ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل نام‌گذاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8161
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹

کرونا :

جلسه شورای اداری مهرماه گچساران تشکیل شد

عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به در پیش بودن هفته پدافند غیرعامل، اظهار کرد: پدافند غیرعامل در همه امور از جمله زیربنایی، سایبری و امنیت عمومی نقش و تأثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه ۳ تا ۸ آبان‌ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده است، افزود: در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای در شهرستان گچساران تدارک دیده شده است.

فرماندار گچساران برگزاری همایش پدافند غیرعامل در دانشگاه آزاد و اجرای مراسم ویژه پدافند غیرعامل در مدارس را از برنامه‌های اصلی این هفته در این شهرستان عنوان کرد.

DSC05180

رحیمی با اشاره به هفته پیوند اولیاء و مربیان، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش زیربنای فرهنگ در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و خانواده‌ها در تربیت صحیح فرزندان نقش بسیار مهمی دارند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) در روزهای ۷ و ۸ آبان‌ماه در گچساران، گفت: برگزیدگان این کنگره معرفی شده و این کنگره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مقامات عالی کشور برگزار می‌شود.

فرماندار گچساران افزود: با رایزینی‌هایی که انجام گرفته شده، این کنگره ملی از ۴ شبکه سراسری و شبکه استانی به صورت مستقیم پخش می‌شود.

DSC05182

وی با تأکید بر اینکه مدیران گچساران باید تلاش بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: مدیران باید پیگیر پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان باشند.

فرماندار گچساران با انتقاد از برگزاری برخی جلسات در شهرستان بدون اطلاع و هماهنگی با فرمانداری، بیان کرد: گاهی اوقات مدیرکل دستگاهی به شهرستان می‌آید و ما اطلاع پیدا نمی‌کنیم.

رحیمی ابراز کرد: من گاهی اوقات از بنرهای در سطح شهر از برگزاری جلسات اطلاع پیدا می‌کنم.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi