جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

افتخاری دیگر برای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

کسب افتخاری دیگر برای کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به گزارش روابط عمومی نفت گچساران : 2 تن از کارکنان این شرکت موفق به دریافت لوح زرین ، مقاله برتر و ایده پرداز برتر در اولین اجلاس مدیریت بهره وری و نظام پیشنهادات تهران شدند. رییس روابط عمومی نفت و گاز گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7989
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

کرونا :

کسب افتخاری دیگر برای کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

سمغانی

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران :

2 تن از کارکنان این شرکت موفق به دریافت لوح زرین ، مقاله برتر و ایده پرداز برتر در اولین اجلاس مدیریت بهره وری و نظام پیشنهادات تهران شدند.

رییس روابط عمومی نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار نفت گفت :در اولین اجلاس مدیریت بهره وری و نظام پیشنهادها که در سالن همایش های بین المللی صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران توسط پژوهشگاه صنعت نفت ، با حضور اساتید و پژوهشگران برتر کشوری و سخنران نائب رییس مجلس شورای اسلامی و اساتید برجسته کشور برگزار گردید کارمندان نفت گچساران افتخاری دیگر را برای نفت و گاز گچساران رقم زدند .

بهمن سمغانی نژادیان افزود : در این اجلاس ، دریافت لوح زرین اولین اجلاس مدیریت بهره وری و نظام پیشنهادها توسط ساسان حبیبی نژاد به جهت ارائه مقاله برتر به ایشان رسید .

وی اضافه کرد : در این اجلاس ، جایزه ایده پرداز برتر به عبدالرسول رضایی دبیر اجرایی نظام مشارکت ، کیفیت و بهره وری نفت و گاز گچساران رسید .

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi