چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر علمی کنگره ملی بی بی حکیمه(س) عنوان کرد ۷ شهریور، آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره ملی بی بی حکیمه(س) در گچساران

دبیر علمی کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) از ۷ شهریور به عنوان آخرین مهلت ارسال مقاله به این کنگره در گچساران خبر داد. آرمین محمودی ، اظهار کرد: تاکنون ۴۰ مقاله به دبیرخانه علمی نخستین کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه‌ خاتون(س) در گچساران ارسال شده است. وی با اشاره به اینکه خوشبختانه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7603
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

کرونا :

دبیر علمی کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) از ۷ شهریور به عنوان آخرین مهلت ارسال مقاله به این کنگره در گچساران خبر داد.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

آرمین محمودی ، اظهار کرد: تاکنون ۴۰ مقاله به دبیرخانه علمی نخستین کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه‌ خاتون(س) در گچساران ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون روند ارسال مقاله به دبیرخانه علمی این کنگره ملی مطلوب و رضایت بخش بوده است، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان مهلت تعیین شده، تعداد مقالات بیشتری به این کنگره ارسال شود.

دبیرعلمی کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) خاطرنشان کرد: ۷ شهریور ماه امسال آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه علمی این کنگره ملی بوده است.

محمودی به زمان برگزاری این کنگره اشاره کرد و افزود: این کنگره ۲ روزه در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهرماه در گچساران با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روند فعالیت کمیته علمی این کنگره راضی کننده بوده است، تصریح کرد: تمام تلاش این کمیته و دیگر کمیته‌ها این بوده که این کنگره ملی که از کنگره‌های ملی بسیار مهم سازمان اوقاف و امور خیریه در سال ۹۳ است، به بهترین شکل برگزار شود.

دبیر علمی کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ هزار فراخوان و پوستر کنگره در سطح کشور به ویژه در دانشگاه‌ها و مراکز علمی توزیع شده است.

محمودی گفت: نخستین کنگره ملی حضرت بی‌ بی حکیمه خاتون(س) در ۳ محور معرفی شخصیت این حضرت، آستان مقدسه این امام‌زاده و قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه و زیارت برگزار می‌شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi