چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران: کتابخانه‌های عمومی گچساران نیازمند توجه جدی است

فرماندار گچساران با تأکید بر اینکه باید به کتابخانه‌های عمومی در گچساران توجه بیشتری شود، گفت: ضروری است که مسئولان در راستای برطرف شدن مشکلات کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان تلاش کنند. به گزارش مروارید جنوب به نقل از خبرگزاری تسنیم ازگچساران، عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته نهضت مطالعه مفید و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7466
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲:۱۴

کرونا :

فرماندار گچساران با تأکید بر اینکه باید به کتابخانه‌های عمومی در گچساران توجه بیشتری شود، گفت: ضروری است که مسئولان در راستای برطرف شدن مشکلات کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان تلاش کنند.

فرماندار گچساران

به گزارش مروارید جنوب به نقل از خبرگزاری تسنیم ازگچساران، عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته نهضت مطالعه مفید و انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی از موضوعات بسیار مهمی بوده که توجه به آن از سوی خانواده‌ها به ویژه نوجوانان و جوانان ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در گچساران در میان خانواده‌ها امری بسیار ضروری است، افزود: امروزه سرانه مطالعه کتاب یکی از عوامل توسعه یافتگی جوامع محسوب می‌شود.

فرماندار گچساران ریشه تمام مشکلات امروز جامعه را در مسائل فرهنگی دانست و گفت: باید برای برطرف شدن مشکلات فرهنگی در شهرستان همت بیشتری داشته باشیم.

رحیمی با بیان اینکه باید خانواده‌ها را به مطالعه کتاب تشویق و ترغیب کنیم، تصریح کرد: کتاب باید در سبد خانواده‌های گچساران قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی از بهترین راه‌کارها برای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب در میان خانواده‌ها است، عنوان کرد: دستگاه‌های نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان دارند.

فرماندار گچساران به نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ مطالعه کتاب اشاره و تأکید کرد: رسانه‌ها نقش بسیار کلیدی و تأثیر بسزایی در این زمینه دارند.

رحیمی با تأکید بر اینکه باید به کتابخانه‌های عمومی در گچساران توجه بیشتری شود، ابراز کرد: ضروری است که مسئولان در راستای برطرف شدن مشکلات کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان تلاش کنند

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi