سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار گچساران: آموزش فنی‌وحرفه‌ای در گچساران جدی گرفته نمی‌شود

فرماندار گچساران گفت: متأسفانه بحث آموزش فنی و حرفه‌ای در این شهرستان گچساران جدی گرفته نمی‌شود و این یک مشکل بسیار بزرگی برای این شهرستان محسوب می‌شود.   به گزارش مروارید جنوب گچساران به نقل از خبرگزاری تسنیم، عبدالرحیم رحیمی شامگاه دوشنبه در همایش بزرگداشت هفته ملی مهارت در این شهرستان که با حضور مدیرکل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7456
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲:۰۵

کرونا :

فرماندار گچساران گفت: متأسفانه بحث آموزش فنی و حرفه‌ای در این شهرستان گچساران جدی گرفته نمی‌شود و این یک مشکل بسیار بزرگی برای این شهرستان محسوب می‌شود.

  FARMANDARRFAN

به گزارش مروارید جنوب گچساران به نقل از خبرگزاری تسنیم، عبدالرحیم رحیمی شامگاه دوشنبه در همایش بزرگداشت هفته ملی مهارت در این شهرستان که با حضور مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد و رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران برگزار شد با تبریک هفته ملی مهارت و کارآفرینی، اظهار کرد: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نقش و تأثیر بسیار مهمی در ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری می‌توانند داشته باشند.

وی با بیان اینکه مراکز فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در تربیت نیروی  متخصص و بومی دارند، افزود: یکی از مشکلات اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر ما این بوده که از نبود نیروی ماهر بومی رنج می‌برد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه مراکز فنی و حرفه‌ای به خوبی می‌توانند نیروی انسانی متخصص و بومی مورد نیاز شهرستان را برای کار در پروژه‌ها و شرکت‌ها تأمین کند، تأکید کرد: ضروری است که به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای توجه بیشتری شود.

رحیمی تصریح کرد: متأسفانه بحث آموزش فنی و حرفه‌ای در گچساران جدی گرفته نمی‌شود و این یک مشکل بسیار بزرگی برای این شهرستان محسوب می‌شود.

وی ابراز کرد: عدم توجه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در گچساران سبب نبود نیروی متخصص و ماهر در شهرستان می‌شود که این امر می‌تواند معضلی بسیار بزرگ باشد.

فرماندار گچساران عنوان کرد: ما اگر نیروهایی را آموزش و تربیت کنیم و مهارت‌های فنی به آنان ارائه دهیم به طور قطع به شهرستان خود در زمینه تربیت نیروهای متخصص و ماهر می‌توانیم کمک شایانی کنیم.

رحیمی تأکید کرد: باید از مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای حمایت بیشتری انجام گیرد و این مراکز در گچساران توسعه بیشتری پیدا کنند

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi