پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تجلیل از خبرنگاران توسط فرماندار + تصاویر

روز گذشته طی مراسمی توسط فرماندار شهرستان گچساران از خبرنگاران سایت های خبری وخبرگزاری های شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار ، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی تجلیل بعمل آمد.   پرویز مددی به گزارش مروارید جنوب گچساران ، عصر دیروز با دعوت فرماندار مراسم تجلیل از خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7450
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۵۸

کرونا :

روز گذشته طی مراسمی توسط فرماندار شهرستان گچساران از خبرنگاران سایت های خبری وخبرگزاری های شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار ، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی تجلیل بعمل آمد.

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

پرویز مددی

به گزارش مروارید جنوب گچساران ، عصر دیروز با دعوت فرماندار مراسم تجلیل از خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم ابتدا فرماندار روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت و از حرفه خبرنگاری که چه سختی هایی و مشقت هایی دارد صحبت نمود و اینکه این روز به یاد خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که در افغانستان بدست گروه طالبان به شهادت رسید باید گرامی داشته شود نکاتی را یادآور شد.

عبدالرحیم رحیمی هر روز را روز خبرنگار دانست و اظهار نمود : یک خبرنگار هر روز در همه صحنه ها و رویدادها حاضر و ناظر است یک خبرنگار می تواند جامعه را به بیداری بکشاند نقاط ضعف و قوت مدیران را گوشزد نماید آنجایی که ضعفی است با کمک به مسئولین می تواند این ضعف را برطرف نماید و آنجایی که نقاط قوت است می تواند آن را برجسته تر نماید.

رحیمی این روز را بهانه ای دانست که یادی از خبرنگار شهید و خبرنگاران شهید جنگ تحمیلی کند و یاد آور شد : هر چند امروز خبرنگاران در صحنه های جنگ رو در رو قرار ندارند ولی جنگ و تهاجم فرهنگی که دشمن به راه انداخته تا از این طریق به فرهنگ و غیرت جوانان ما ضربه وارد کند کمتر از جنگ دیروز نیست.

وی خبرنگار را مشاوری خوب و توانمند برای یک مسئول دانست و گفت : خبرنگار یک مشاور خوب برای یک مسئول می باشد به شرط اینکه آراء دو سویه باشد و باهم تعامل داشته باشند.

فرماندار شهرستان گچساران انتقاد و پیشنهاد خبرنگار را مثبت ارزیابی نمود و گفت : انتقادات و پیشنهادات خبرنگار موقعی کار ساز است که هدف آن اصلاح و پیشرفت امور باشد نه اینکه بخواهد گروهی را از صحنه حذف کند.

رحیمی به سه رکن سرعت ، دقت و صحت کار خبرنگاری اشاره نمود و یادآور شد : نباید هیچ کدام از این ها فدای دیگری شود و قلم و نیت یک خبرنگار باید صادقانه باشد.

فرماندار سپس گزارشی از عملکرد چندماه تصدی بر فرمانداری را قرائت نمود و مقایسه بودجه سال های 1390 تا 1393 را برای خبرنگاران تشریح نمود و همچنین از نمایشگاه هفته دولت در 24 مرداد تا 15 شهریور امسال خبر داد.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi