شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عصبانیت تاجگردون از وضعیت بازار گچساران/با کسی معامله سیاسی نمی کنم

عصبانیت تاجگردون از وضعیت بازار گچساران/با کسی معامله سیاسی نمی کنم مروارید گچساران رضا شریفی عصر دیروز در جلسه ستاد تنظیم بازار  این شهرستان ضمن تأکید بر تشکیل اتحادیه صنفی کشاورزی اظهار کرد: اتحادیه صنفی کشاورزی باید در گچساران فعال شود. وی هدف اداره صنعت، معدن و تجارت را تعدیل بازار دانست و با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7442
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱:۴۷

کرونا :

عصبانیت تاجگردون از وضعیت بازار گچساران/با کسی معامله سیاسی نمی کنم

عصبانیت تاجگردون از وضعیت بازار گچساران/با کسی معامله سیاسی نمی کنم 3

مروارید گچساران

رضا شریفی عصر دیروز در جلسه ستاد تنظیم بازار  این شهرستان ضمن تأکید بر تشکیل اتحادیه صنفی کشاورزی اظهار کرد: اتحادیه صنفی کشاورزی باید در گچساران فعال شود.

وی هدف اداره صنعت، معدن و تجارت را تعدیل بازار دانست و با اشاره به وضعیت بازار تره‌بار گچساران ضمن تأیید وضعیت نامطلوب کنونی محاسن آن را بیشتر از معایب این بازار برشمرد.

اظهارات شریفی مبنی بر این‌که خریدهای انبارداران تره‌بار گچساران باید از طریق مراکز تولید که همان باغات و مزارع بوده، تأمین شود با واکنش سئوال‌گونه تاج‌گردون مبنی بر این‌که آیا اعتقاد شما این است که یک انباردار باید وانت بردارد و برای خرید به مزارع کشاورزی برود، مواجه شد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: پس این اتحادیه صنفی کشاورزی شما چه وظیفه‌ای دارد و آیا این اتحادیه جنس می‌آورد.

تاج‌گردون با انتقاد از پاسخ رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران مبنی بر این‌که این اتحادیه باید تشکیل شود، یادآور شد که همه ما در جلسات از کلمه باید استفاده می‌کنیم.

عادل امینی رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد در این نشست در ادامه با تأیید اظهارات تاج‌گردون و فرماندار گچساران خطاب به رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: نبود آمار، عدم کنترل و نظارت، عدم وجود تنطیم واقعی بازار و تصمیم‌گیری‌های غیر معقولانه خارج از سیستم که بر شما تحمیل می‌شود سبب خارج شدن کنترل از دست اداره صنعت، معدن و تجارت شده است.

وی همچنین اداره کشاورزی را ملزم به تهیه آمار دانست و از این اداره خواست تولیدات کشاورزی و سطح زیر کشت این محصولات را معرفی کند.

امینی خطاب به رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: آقای شریفی شما ملزم به تنظیم بازار هستید و اتحادیه‌ها باید مطیع شما باشد نه این‌که اتحادیه سوار بر افکار شما باشند.

به گزارش فارس، اظهارات رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد با واکنش و انتقاد شدید رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران مواجه شد تا جایی که وی عنوان کرد من اظهارات شما را به هیچ‌وجه قبول ندارم، لطفا مسائل کاری را مسائل سیاسی ادغام نکنید.

شریفی تأکید کرد: هیچ بازاری تنظیم‌تر از بازار گچساران نیست؛ البته ایراد بر کار ما و اتحادیه وجود دارد.

برای لحظاتی جلسه نشست ستاد تنظیم بازار دچار تنش شد که در این لحظه تاج‌گردون خطاب به مسئولان حاضر در جلسه یادآور شد: امروز حدود یکسال از مسئولیت من در مجلس می‌گذرد اما آیا تاکنون یک سئوال از شماها پرسیده‌ام؛ یک مدیر باید ظرفیت و تحمل سئوال داشته باشد.

وی با انتقاد شدید از اظهارات شریفی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران مبنی بر سیاسی‌کاری مسئولان گفت: این حرف‌ها چه معنایی دارد؛ اگر به عنوان یک نماینده حق دفاع از حقوق مردم را نداشته باشم به هیچ‌دردی نمی‌خورم.

تاج‌گردون در حالی که از برخی اظهارات برخی مسئولان برآشفته شده بود، گفت: بنده حق دارم سئوال بپرسم و امروز نخستین باری است که در جلسه‌ای صدایم را بالا برده‌ام، هی نگویید تنظیم بازار در این شهرستان وجود دارد.

وی ادامه داد: از دیروز تک‌تک مغازه‌ها را مورد بررسی قرار داده‌ام اما هیچ‌گاه از کسی سئوالی نکرده‌ام اما جایی که به ما ربط دارد به عنوان نماینده مردم خواهم پرسید.

تاج‌گردون با بیان این‌که چرا من سئوال نکنم که چرا وضعیت انبار تره‌بار گچساران نامطلوب است و چرا حق ندارم سئوال کنم که چرا مغازه فاقد پروانه در شهر وجود دارد که بعد بگوییم همه چیز خوب است؟

نماینده مردم گچساران و با اشاره به اظهاراتی مبنی بر وجود بازی سیاسی در ارتباط با کار مسئولان گفت:  با کدام مسئول در گچساران بازی سیاسی کرده‌ام که قصد داشته باشم با اداره صنعت، معدن و تجارت بازی سیاسی داشته باشم؟

تاج‌گردون در ادامه خطاب به فرماندار گچساران گفت: اگر از امروز که به مجلس شورای اسلامی می‌روم تا ۱۰ روز دیگر که برگردم وضعیت بسیار نامطلوب و فاجعه بازار گچساران برطرف نشده باشد با هیچ کسی معامله نخواهم کرد.

وی در ادامه اظهارات خود با تأکید بر این‌که وظیفه مسئولان فراهم کردن شرایط آسایش و آرامش جامعه است، رعایت قانون و قانون‌مداری را نیز نخستین وظیفه مسئولان عنوان کرد.

تاج‌گردون از حاضران در جلسه خواست که احیای حق و حقوق مردم را بازی سیاسی قلمداد نکنند و تأکید کرد که هیچ‌گونه تعارفی هم با کسی چه دوست و چه آشنا نخواهم داشت.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi